zaterdag 2 november 2013

Sake

 
 
Sake.......
Zo heet de pas geboren kleinzoon van Ghea en voor haar en natuurlijk ook voor haar man, heb ik dit kaartje gemaakt.
Met een schattig afdrukje van Wee Stamps..........
 
 
 
Ik was helemaal verkocht toen ik dit schatje zag.......ik had deze al eens in de meisjeskleurtjes gezien maar vind dat ie ook in het blauw erruggggggg schattig is.....toch????
 
 
Natuurlijk helemaal op z'n Plony's..........met de ingrediënten die jullie inmiddels wel bekend zijn van mijn kaarten.
 
 
 
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
 
Hanna and Friends : anything goes
 
Dan wil ik nog even vertellen dat ons WLVC-uitstapje naar de Kreadoe helemaal geweldig was......wat heb ik genoten om met de meiden van mijn vintage-team een dagje rond te struinen op de Kreadoe en wat was het leuk om ze nu in het echt te zien.
Dit is voor herhaling vatbaar hoor.......ik ben er trots op de "moeder overste" van deze meiden te zijn, zoals ze dan zelf steeds zeggen hihihi.
Het is een mooi stel en ik voel me bevoorrecht dat ze in mijn team hebben plaatsgenomen.
Ik hoop dan ook dat ze nog heel lang in het team zullen blijven, allemaal!!!!
Bedankt meiden!
 
Fijn weekend allemaal, liefs van Plony.
 

22 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart weer Plony.,
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, zo'n lief stempeltje.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Plony. Superleuk stempeltje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad Plony wat is dit een hele leuke Wee stamp de kaart is een snoepje Gheazal er erg blij mee zijn groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zeker erruggggggg schattig
    Plony, fijn weekend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief geboortekaartje Plony, leuk stempeltje.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi plony
    nou je kaart ziet er superlief uit en zeker in jou prachtige plons-stijl!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Wat een schitterende baby kaart is het .
    En supergezellig om met zijn allen over de beurs te gaan.
    Liefs Cinderella
    en nog een fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een schattig lief babykaartje Plony - supermooi stempeltje en prachtig mooi gekleurd - supermooi samengesteld - ik vind het een pareltje!
    Gezellig dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op de kreadoe ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent maar druk met al die kleinkinderen van je hobbymaatjes!!!! Deze is ook weer prachtig hoor!
    Jammer dat ik je gisteren niet heb gezien op de Creadoe....had graag even een klein babbeltje gemaakt met je ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi en lieve kaart Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief schattig babykaartje! Prachtig is het stempeltje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig babykaartje....heel lief plaatje GEWELDIG!!!
    en ook fijn dat je een leuke dag heb gehad gisteren, met je freubelmeiden...en is er veel in de mandje gevallen??...je zal je voorraadje weer wel wat aangevuld hebben waarschijnlijk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Plony en wat een geweldig leuk stempeltje !
    Groetjes, Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat en schitterend kaartje heb je voor ons gemaakt Plony....dank je wel
    Vind het een super leuke afdruk van wee stamps.
    Fijn weekend, liefs Ghea ♥ en Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje Plony, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi Plony!
    Je afdrukje is heel mooi ingekleurd! En je laagjes zijn ook erg leuk!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.