zaterdag 2 november 2013

Shiny Christmas Card....


Hier ben ik alweer.......

Het is zo fijn om lekker aan de slag te kunnen met weer wat nieuwe dingetjes.....wat zijn we toch hebberig maar wat is het leuk!!!!

Ik had nog een ingekleurd magnoliaatje liggen en heb daar een kerstkaart mee gemaakt die best wel een beetje bling bling is maar.......zo lekker kersterig.....



Als ik naar alle mooie spulletjes kijk dan voel ik me toch echt wel een bofferd hoor.....dat ik dit allemaal in mijn hobbykamer mag hebben.....jippie!!!!



Mooi al die glimmende dingetjes hè......ik word er gewoon blij van hahaha....


en ik was nooit zo van de engeltjes maar........ik ga het nog leuk vinden.

Ik ben best tevreden en het is kerstkaart nr. 22.......die kan in de bak met kaarten.....nog heeeeel veel te gaan.

Deze kaart gaat meedoen aan de challenge bij :
http://liveandlovecrafts.blogspot.nl/   : Christmas inspiration collage
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : Sparkle
http://tildastown.wordpress.com/   : anything goes.

Verder met de volgende kaart.........
Tot morgen met de nieuwe challenge bij WLVC.
Liefs van Plony.

37 opmerkingen:

  1. Beeldschoon, Plony!! Ik vind de tinten ook prachtig en wat een mooie samenhang tussen kant,afbeelding en stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Plony...geweldig leuke accentjes erop ook ....een lust om naar te kijken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is het weer een heel mooi kaartje evenals je babykaartje super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    Wat een schitterend mooi kaartje heb je gemaakt, ongelooflijk hoeveel details je erop hebt weten te verwerken, knap werk!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/ (doe je mee met mn verjaardagschallenge?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Plony, Wat een schitterend mooie kaart zeker met al die bling bling. Kerst is een feest van glitter toch?
    Mooie kleuren ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met al dat schitterend freubelspul er op Plony....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig wat een mooi kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nr 22 is ook weer prachtig je gaat hard met je kerstkaarten zie ik groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was ook niet van de bling bling, maar ben toch wel redelijk om hoor, je kaartje is prachtig, alles klopt en zoveel nieuws ook te zien.
    'groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooie kaart, Plony.
    Mooi ingekleurd en alles een prachtig geheel.
    Ik wordt ook altijd zo blij als ik in mijn kamertje zit met al die leuke spulletjes om me heen....
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze nieuwe stempel van magnolia is weer super om te zien, prachtig afgewerkt mooi geheel.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beeldig kaartje is het Plony.
    De kerstboom mal vindt ik ook zo mooi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje heb je gemaakt, echt prachtig, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Plony, ziet er weer helemaal toppie uit, prachtig weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje schittert hier mooi op je blog, leuk gedaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Plony,
    dit is wel weer en heel mooie kaart zeg! Schitterende details. Ik kan me wel voorstellen dat je tevreden bent.
    Ik ben begonnen met de DUOopdracht...dat valt niet mee, zeg. Blij dat ik nu begonnen ben, dan wordt het geen nippertjes werk!! Hahaha.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow prachtig Plony. Tja wie heeft er nu genoeg.
    Er komt steeds zoveel moois uit! En dan zie je weer een nieuwe techniek of product bv frantage en dat is super leuk!
    We willen ook niet achter blijven als je je dit kan veroorloven. Ja dan boffen we toch!!!
    Liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Plony, we blijven toch net allemaal kleine meisjes die naar glinsterende prinsessenspeeltjes blijven verlangen..we worden er zo blij van..hihi. Een mooie kerstkaart heb je gemaakt en met kerst mag het allemaal wat "blingen",toch? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beeldschone kerstkaart met je blingbling!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een plaatje Plony, mooie kleuren er is zoveel op te zien, het is hier echt weer smullen.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey plony
    Wat heb je dit weersuper leuk gedaan.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Plony!

    En het bling bling hoort er toch een beetje bij met de feestdagen he!

    Een beauty weer!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! Stunning Card. I love the soft colours and the embelishments. thanks for joinig us at Tildas Town. I hope to see you in next challenge too.
    Hugs Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooiiiiii prachtig kantje heb je gebruikt zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is beautiful, I love this Tilda. Fab layout and details. Thanks for joining us at LHOSM.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ploby your card is simply gorgeous...wonderful colours and lovely details. Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs Babi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kerstkaart Plony - prachtigmooi samengesteld met hele mooie details - ik vind het een pareltje van een kaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow Plony! Wat een stralend kaartje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Plony,

    Wat een dotje is dit zeg, zo mooi gemaakt echt super,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow..! beautiful coloring..! & your card looks so delicate. Thank you for joining us at Tilda's Town this week.
    hugs, shien shien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card! Fantastic details and I love all the sparkle! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Plony,
    very sparkly and shiny indeed. Gorgeous image and card. Thanks for sharing with us @LLC this month. Hugz, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.