woensdag 6 november 2013

Winnaar Candy.....

Goedemorgen lieve blogvriendinnen........

Vandaag is het dan zover, de candy gaat eruit omdat precies vandaag mijn blog 2 jaar bestaat.

Dankjewel allemaal voor het meedoen en voor de lieve woorden in jullie reacties en ik hoop jullie allemaal nog heel vaak hier op mijn blog terug te zien.

Deze mooie prijs....

is de prijs die ik vandaag weg ga geven.

Ik heb er een random op los gelaten waarin ik de namen kon verwerken samen met het nummer wat jullie jezelf hadden gegeven en dit is dus de winnaar geworden....



Nummer 30 Wilma van http://wilfrutsel.blogspot.nl/

Gefeliciteerd Wilma en als je je gegevens naar mij mailt dan zorg ik dat deze mal naar je toekomt.
Maak er iets moois mee.....ik kijk er naar uit.

Dan zeg ik tegen jullie allemaal.......tot blogs en er komt vást nog wel weer eens een nieuwe candy hier bij Plonysbloggie.

Lieve groetjes voor jullie allemaal!!!!!!!!!

19 opmerkingen:

  1. Nelly (Creanelly)06 november, 2013

    Hiep Hiep Hoera

    Voor het 2 jarig bestaan, van je blog Plony.
    Ik hoop dat er nog vele jaren zullen volgen.
    Ik wens je een hele fijne dag toe.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony, dan nu echt gefeliciteerd!!!!!
    Ohhhh wat jammer de random ging er net naast zie ik op de foto! (20) maaaaar Wilma gefeliciteerd hoor, met je leuke prijs!
    Dankjewel voor de kans Plony.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd Wilma.
    Dank je wel Plony voor het geven en nog Van Harte Gefeliciteerd met je 2 jarig blog.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony van harte gefeliciteerd !
    Wilma natuurlijk ook met het winnen van de candy.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi PLony, van harte gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog, en super dat je deze candy weggeeft. En laat ik nou de winnaar er van zijn. Ik ben er super blij mee, en zal er zeker goed gebruik van maken. Kei gaaf hoor !!! Dank je wel. veel liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Plony met het 2 jarig bestaan van je mooie en gezellige blog en dat je nog maar heeeeeeeeel
    lang plezier er van mag hebben en wat zal Wilma blij zijn met die prachtige mal!!! Van harte Gefeliciteerd hoor!!! Dank je wel voor deze kans Plony....(en wat had ik deze mal graag willen winnen...)
    Dan toch maar zelf kopen, hihi.
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met deze geweldige prijs Wilma, een prachtige prijs. Plony natuurlijk bedankt voor deze kans, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, Plony, met het twee jarig bestaan van je blog.
    Hopelijk mogen we er nog lang van genieten.
    Wilma, gefeliciteerd met je prijs.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieperdepiep hoera!
    twee jaar alweer. Niet te tellen zijn de mooie kaarten en creaties die je de afgelopen twee jaar hebt gemaakt.
    Groetjes en ga vooral zo door.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wilma gefeliciteerd met de prachtige mal, die je gewonnen hebt bij Plony.
    Veel plezier er van. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plony gefeliciteerd met je het bestaan van het blog. 2 jaar en Wilma ook gefeliciteerd met het winnen van de prijs groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wil, gefeliciteerd met de candy. Veel plezier ermee.
    Bedankt Plony dat we mee mochten loten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ jaar bloggen: dat is feest!
    Proficiat en ik hoop nog lang inspiratie bij je op te doen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. plony van harte gefeliciteerd met je 2 jarij bestaan van je blog ik hoop nog heel veel jaren van je mooie creatie,s te genieten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je tweejarig bestaan Plony, en bedankt voor deze leuke candykans, en Wilma gefeliciteerd met deze mooie mal.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Plony met je 2 jarig bestaan van je geweldig leuke blog...Ik kom er steeds weer prachtige creatie tegen van jou...
    En Wilma gefeliciteerd met die prachtige stans, veel freubelplezier ermee!!!!


    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony

    Dank je voor de kans om mee te doen en Wilma gefeliciteerd met je mooie prijs.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat Wilma!
    Lief dat we de kans kregen Plony en ik zou zeggen op naar nog vele jaren gezellig bloggen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sorry Plony ik ben een dag telaat, onverwachts oppassen op Iefke gisteren en straks weer. Ik wil je nog van harte feliciteren met je 2 jarig bestaan van je blog SUPERRrrr
    Iedere keer een feestje om langs te komen. En Wilma bofkont ook jij gefeliciteerd met je prachtige prijs.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.