vrijdag 6 december 2013

Christmas-time

Goedemorgennnnn......

Gisteren was het slecht weer maar.....in mijn geval was het gisteren.....KNUTSELWEER.....
Ik ben gisterenmiddag begonnen aan een kerstkaart en dat moest er weer 1 zijn van de ik-moet-snel-af-zijn-categorie want ik wilde er graag nóg 1 maken.
Nou, dat is gelukt hoor....en daarna zelfs nóg een......
Je gelooft het niet maar....3 kerstkaarten op 1 dag......dat is voor mij niet bepaald een gewoonte hahaha.


Dit was de 3e die ik maakte.....
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij http://itsallaboutthevintagechallenge.blogspot.nl/   : winter

Dan de 2e kaart die ik gisteren heb gefabriceerd......


en tenslotte de kaart waar ik gisteren mee ben begonnen.....



en dan tenslotte nog even dit......



kerst met een vleugje roze in huize de Jong......

Ik was er maar druk mee hihihihi.

Fijne dag allemaal en een heel mooi weekend.
Lieve groetjes van Plony.

31 opmerkingen:

  1. je kaarten zijn weer prachtig Plony
    en wat ziet het er sfeervol uit bij je

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Plony
    Really great work you have done. I like the Christmas card and other things in your blog.
    Merry Christmas waiting!

    Greetings TanjaS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Jonge jonge zomaar even drie kaarten te gelijk ze zien er weer geweldig mooi uit. En wat heb je het gezellig gemaakt in huis je bent er maar druk mee geweest. Fijn weekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Plony, wat ziet het er al gezellig bij je uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Plony. Ja t is te zien dat je gisteren hebt doorgewerkt. Wat een prachtig mooie kaarten heb je gemaakt,.
    Ik heb er ook 3 gemaakt vanmorgen, maar zo simpel, dat ik ze niet laat zien. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for joining us at It's all about the Vintage
    Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi plony,
    Je hebt de kerstboom al staan!!! jemineetje wat een vlotterik en al de boel versierd en dan ook nog 3 kerstkaarten af....Ppffttttt. Je gaat als een trein, hihi Die onderste 2 met de plaatjes van Maja zijn echt prachtig!! Ik zie dat de bovenste afbeelding daar ook van is, maar de kaart heeft een heel ander sfeertje! Freubel nog maar lkker door, want het is toch flurt weer, doei doei,
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your creation is a stunner!! Absolutely gorgeous one!!
    Thank you for joining our Winter Foliage challenge at It's all about the Vintage and Beauty. Hope to see you again soon!
    Hugs, Sande DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou jij hebt zeker niet stil gezeten drie hele mooie kaarten en je huis al helemaal in ge kerst sfeer het ziet er erg gezellig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOi Plony, Wat prachtige kaarten allemaal, heel erg mooi gemaakt een afgewerkt met de mallen die je hebt gebruikt. Mooie materialen. Je huis ziet er al gezellig uit! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaarten Plony en heel erg mooi versiert in huis.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartjes zijn weer super mooi en ook jullie kerstboom ziet er gezellig uit.
    Hobbygroetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige "snelle" kaartjes heb je gemaakt Plony, en je huis is ook al mooi in kerstsfeer zie ik.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow echt een prachtige serie kaarten Plony!
    Inderdaad weertje om door te stomen gisteren maar hier was de sint op school en thuis.
    Erg mooi de vintage plaatjes die je gebruikt hebt en ze hebben alle drie een warme kerst uitstraling net zoals je mooie kerst versiersels in huis!
    Ik heb nog een andere opdracht en moet dan " op stoom" aan de kerst creaties!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat schitterend!! En dan 3 in 1dag, dat is echt ongelooflijk! Lekker als het allemaal zo goed lukken wil! Dan moet je de kans ook grijpen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje Plony!!! Ik krijg dat echt niet voor elkaar drie prachtige kaarten op 1 dag! Vind het zo knap van je!!!
    Ze zijn allemaal prachtig!!! Ik heb die plaatjes ook net gekocht van Maja design. Ze zijn prachtig hè!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vergeet nog wat, wat een prachtige deco's heb je in huis staan!!! Super gezellig!
    Fijn weekend Plony!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn alle drie Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Plony, nog steeds niets hier, maandag hebben ze een intake in het Maasstad, dan weet je wel genoeg.
    Mooie kaarten heb je weer gemaakt, de bovenste vind ik helemaal geweldig mooi.
    Bij jou is het al gezellig in huis, je bent echt een creatief dametje hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,

    Je huis al schitterend versierd en dan ook nog 3 prachtige kerstkaarten klaar. super actief ben je geweest.
    Het ziet er feestelijk en gezellig uit.

    fijn weekend
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony, op een of andere manier is er iets mis met jou of mijn blog. Zie allen de kaart met het kalendertje en de schaatsen, en die is prachtig en verder zie ik alleen maar lege plekken en zwarte kruisjes? liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sorry Plony het probleem zat bij mij. Eerst afgesloten en toen weer opnieuw aan geklikt, nou toen was het weer goed. Ik heb nu natuurlijk alles goed kunnen bekijken, en wat genoot ik er weer van, alles natuurlijk weer even prachtig, Super hoor. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooohhhh dat ziet er super gezellig uit Plony zowel je productie van je kerstkaarten....hihihih.....als ook je huis. Heel sfeervol! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En dat noem jij snelle kaartjes Plony, denk dat ik daar toch wel een tijdje zoet mee zal zijn. Ze zijn alledrie weer schitterend. En wat een gezelligheid in huis super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig hoor Plony!
    En wat heb je een leuke kerstsfeer gemaakt in je huis, super.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super om 3 kaarten af te hebben op 1 dag. Soms lukt het me ook wel maar meestal zit ik geen hele dag achter elkaar.
    Ik vind ze alle 3 prachtig maar de bovenste vind ik het allermooist!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaarten! I love the first one with pink tones and so many pretty layers. Thank you for joining us at It's all about the vintage and beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony ,
    Wat schitterend drie kaarten op een dag ze zijn één voor één weer prachtig.
    Wat een leuke tijd he die kerstsfeer.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaartjes met super papier, dat jij het voor elkaar krijgt om eventjes 3 kaarten op 1 dag te maken, allemachies!! gezellig kerstsfeertje bij jullie thuis, zou er bijna jaloers op worden.........
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Woooooooooow wat een prachtige kerst sfeer, jeetje Plony wat mooi,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.