maandag 2 december 2013

Kerst.........natuurlijk



Goedemorgen.....we gaan gewoon verder....een kerstkaart.....natuurlijk!!!!
Ik zit er nog helemaal in maar....het gaat bést lekker....
Deze keer weer een magnolia-stempel aan de beurt....


Wat een droppie hè.....zo leuk in de sneeuw.....ik vond het geweldig om deze stempel in te kleuren....



Leuke frutsels erbij.....



ik heb er toch wel heeeeel veel plezier in om dit soort kaarten te maken hoor.....
Gelukkig maar want de kerstkaarten zijn nog niet klaar  hahahaha...maar......ik ben op de goede weg.
Nog even doorbijten en dan komt het goed.

Een hele fijne dag allemaal....
Lieve groetjes van Plony.


Challenge:
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://tildastown.wordpress.com/   : Christmas

30 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Plony,

    Ja, Kerstmis komt steeds dichterbij en je hebt er in ieder geval weer een mooie kaart voor gemaakt.Ik ben zowat klaar met het maken van Kerstkaarten, althans ik heb er niet veel zin meer in haha, als ik er niet genoeg heb koop ik er gewoon, moet ook kunnen. De maatjes krijgen natuurlijk wel een eigengemaakte want die waarderen dat ook. Wat zijn je kleinzonen al flinke mannetjes zeg, leuke foto's ook.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Plony! Wat een gave hoek heb je gemaakt. De Magnolia is dan wel lief maar ik vind dit het mooiste detail op je kaart!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    Je kaartje is weer schitterend! vooral je frutsels vind ik prachtig net zoals Lia zegt de hoek is geweldig.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer zo super mooi Plony, er zitten heel veel leuke details op, vooral de hoek....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje, leuke details, de omgeslagen hoek is een goed idee, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,

    Ik vind je kaartje super en er valt zoveel aan te bekijken,
    heel leuk al die frutseltjes,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Plony
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig en zoals altijd weer prachtig afgewerkt kaartje! Leuk dat ribkarton!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n mooi kaartje en wat een leuke details heb je erbij geplakt.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstkaart Plony...wat een schitterende Tilda heel mooi ook die "sneeuw" erop. En dan die hoek is ook zooooo leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie! Weer zo'n kunstwerkje!
    Vind hem prachtig!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een bjoetie en zo gaaf met die gestippelde wantjes!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er super uit ,leuk met dat ribbelkarton

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er super uit ,leuk met dat ribbelkarton

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er super uit ,leuk met dat ribbelkarton

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Je bent aan een inhaal slag begonnen met je kerstkaartjes!! Dit is wel een topper hoor! prachtige stempelafdruk endie kerstbomen met de pareltjes en de frantage en andere details zijn super!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb weer eens ff bij je gegluurd meid, wat een schattige kaartjes heb je weer gefabriceerd!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. so gorgeous, love the design
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een hele mooie voor de kerstpost Plony

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een supermooi kerstkaartje! En gewoon rustig verder gaan. Doe ik ook tussendoor...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    het is weer een plaatje! Zo mooi dat ribbelkarton. Ik hou er zelf erg van! En het belletje dat je ook aan mij stuurde voor de DUO-challenge! Zo leuk, want ik weet nu dat ze echt rinkelen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kaart zeg ,zo lief ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi, your card is stunning love your colors and your layout! Thank you for joining us at Marvelous Magnolia this time!
    Hugs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stunning! Awesome Colours and Great Embellies! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Plony, echt schitterend. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town deze week.
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.