dinsdag 3 december 2013

Nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgennnnn.....het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC .......challenge nr. 15 alweer......

Onze sponsor voor deze challenge is

http://www.papier-webwinkel.nl/

en Henk Kuiters heeft een prachtige sizzix-mal beschikbaar gesteld......ga maar eens op het blog kijken, het is weer de moeite waard.
Henk vraagt mij ook nog te melden dat hij en zijn zoon een website hebben ontwikkeld waar hobbyisten hun creaties kunnen verkopen.


Misschien vinden jullie het leuk om ook daar eens rond te snuffelen......

Dan weer terug nu naar de challenge....
De opdracht is:  een VINTAGE kaart/creatie maken voor de kerst....mét een frame erop.
Dat is te doen denk ik.....misschien kun je dit combineren met net nog dat ene kaartje wat je moest maken voor de kerst.......

De kaart die ik gemaakt heb voor deze challenge is  gemaakt in een periode dat ik eigenlijk even veel te veel tegelijk wilde en is nu niet de meest inspiratie-brengende kaart van mij maar.......hij is wel leuk hoor......misschien een beetje tuttig hahaha. Lekker streng kan ik toch zijn voor mezelf hè....maar je vindt de ene kaart nu eenmaal wel eens mooier uitvallen dan de andere.....
Toch moest deze het maar worden.......kerstkaart met een frame........


De challenge loopt tot 17 december 18.00 uur en we hopen natuurlijk op een geweldige deelname.

Wie er meedoet aan de challenge bij WLVC maakt óók nog kans op deze prijs.....


Deze mal heb ik zelf beschikbaar gesteld .......en wat moet je daar dan wel voor doen?????


In dit potje zitten "sneeuwballetjes"  ........voor iedereen die meedoet aan de challenge......ALLEEN VOOR DE DEELNEMERS AAN DE CHALLENGE dus......is er een extra kans om iets te winnen.
Post je kaart bij Mr. Linky op het WLVC-blog en schrijf onder het challenge-bericht in een reactie  hoeveel balletjes er in dit potje zitten.......vergis je niet, het zijn er veel meer dan je denkt hoor.......
Er mag maar 1 x geraden worden naar het aantal....óók al lever je 2 x een bijdrage aan de challenge en....bij hetzelfde aantal geraden sneeuwballetjes telt de reactie van degene die het eerste heeft gereageerd.
Deze extra prijs moeten jullie maar zien als een sint/kerstcadeautje van mij en als de challenge sluit dan ga ik kijken wie er het dichtst bij het aantal zit en dat maak ik op 25 december, eerste kerstdag dus, bekend op het WLVC-blog.

Genoeg te beleven dus weer bij WLVC dus.......snel daar gaan kijken....en natuurlijk de prachtige kerstcreaties van de meiden uit mijn team bewonderen.

Dan wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag......lieve groetjes van Plony.

23 opmerkingen:

  1. Prachtige en beeldschone kerstkaart heb je weer gemaakt ... je afbeelding is super en het bijpassende papier geeft het nog meer een kerstgevoel , hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Plony, wat leuk dat je iets extra's weggeeft, ben al druk aan het tellen hihihi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is prachtig Plony en je hebt een leuke verrassing bedacht.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO vergeet ik helemaal iets van jouw kerstkaart te zeggen, werd even afgeleid door de sneeuwballetjes......lol. Hij is weer mooi hoor Plony en niet zo streng zijn voor je zelf, het kunnen niet allemaal tienen zijn maar evengoed mooi hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Plony, vind 'm ook niet tuttig haha!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig is ook deze kaart weer plony...heel mooi met dat lijstje.....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww Plony prachtige kaart weer. Is super mooi gemaakt met een schattig lief plaatje er op. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Plony, zo ontzettend mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Plony, mss ga ik ook eens een poging wagen om een vintage kaartje voor mijn moeder te maken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart prachtig hoor , Plony !! Op vintage gebied kan ik er heel veel van leren .... LOL. Gave extra actie heb je bedacht bij deze challenge. En ik vind het super om mijn eigen kaart ertussen te zien. XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart weer Plony! Komt helemaal goed met je kerstkaarten!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony. Wat een prachtige kaart. Wat mooooooi gemaakt. Leuke details, lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend is die weer geworden je creatie Plony,heel kleurrijk .
    En een super leuke verrassing naar het einde jaar toe heel leuk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een prachtige kaart, Plony!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Plony, wat heb je toch een geweldig DT. Allemaal even getalenteerd. Zulke mooie voorbeelden.
    Jouw kaart is ook helemaal super! En wat leuk dat je er een prijsvraag bij doet....
    Ik ga kijken of het me nog lukt. Nu staat mijn hoofd naar Sinterklaas..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje niks mis mee en wat een leuke verrasing heb je bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.