maandag 3 maart 2014

Challenge 21 WLVC


Goedemorgen, een hele nieuwe challenge bij WLVC......

Henk Kuiters van


is de sponsor deze keer en de opdracht is: Maak een vintage kaart/creatie en gebruik knopen.

Dat heb ik dus gedaan.....lieve kleine knoopjes.....



en dan is dit het resultaat geworden.
Romantisch en lief....tenminste dat is mijn mening....je mag er gerust anders over denken natuurlijk......



Ik heb een bloem gemaakt van hetzelfde kant als gebruikt op de kaart.....



en mijn paspopje heb ik met mijn mal gesneden uit een scrapvel wat ik ooit eens heb gekocht in Duitsland......nú was de tijd om er eens gebruik van te maken.....je kunt het tenslotte ook niet eeuwig bewaren hè hahaha. Het is écht een schitterend mooi scrapvel....zo fijntjes hier en daar met wat glitter erop....

Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om mee te doen en dat kan tot 17 maart 18.00 uur op het WLVC-blog.
Ik zie jullie moois graag daar verschijnen.....lukt het niet om te linken of wat dan ook....we helpen waar we kunnen hoor dus......kom maar op met jullie kaarten of creaties.

Fijne dag, groetjes van Plony

26 opmerkingen:

  1. Mooi Plony Lief met al dat kant
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart en wat veel knoopjes heb je erop verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart Plony!
    Heel romantisch, en prachtige details heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie kaart weer Plony, zo mooi met die kanten bloem en dat paspopje met minipareltjes, een schatje.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Plony, geweldig leuk al die knoopjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik echt een topper Plony, wat een mooie stijl en zoveel moois op te zien en dat kant wouw...!!
    Leuke challenge kun je alle kanten mee op....maar er ligt eerst nog iets anders op me te wachten, hihi.
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vintage kaartje Plony, er is veel op verwerkt om te bewonderen, toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wopw, Plony wat is het een mooie kaart! Zo leuk die paspop en het mooie kant! De carte postale is een echte blikvanger en wordt mooi geframed door de swirls!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Wat een leuke uitdaging hebben jullie weer ik ga er mee aan de slag begin er veel plezier in te krijgen hihihi.
    Jouw kaart is weer schitterend wat een mooie spulletjes heb je gebruikt .
    Een fijne maandag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi ik vind het weer een erg leuke callenge jij hebt de knoopjes ook heel leuk aangebracht prachtig kaartjegroetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww schitterende kaart weer Plony.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig Plony. Zo'n mooie kleur papier e.d. En knoopjes genoeg zou ik zo zeggen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony, Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, leuk zo de knoopjes,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooowwwwie Plony!!! Vind hem super mooi. Heel mooi die roste erop!!! Ben er dolop hoor! Leuke nieuwe challenge weer. Zal kijken of het me gaat lukken om mee te doen. Moet nog eerst wat andere projecten maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi Plony. De zelf gemaakte bloem is prachtig. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi Plony. De zelf gemaakte bloem is prachtig. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een hele mooie kaart Plony met prachtig kant.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige, romantische knoopjeskaart. Helemaal super. Mooi papier ook. Heb ik ook hoor, papier wat zo mooi is dat ik het lang bewaar.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende creatie Plony!
    Ik hoop weer mee te doen maar eerst moet er een opdracht voor MD af.
    Groetjes Tineke
    ps: nog bedankt voor je cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart Plony! Ook hoe je het paspopje hebt verwerkt vind ik heel mooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende romantische kaart! Alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een GEWELDIG mooi vintage kaartje weer Plony....Ik sta er telkens weer van versteld hoe je ze weer zo mooi maakt....al die leuke accentjes erop....PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo plony
    Prachtig is je kaart weer, er is weer genoeg op te zien, het vintage plaatje vind ik ook prachtig.Je hebt het echt heel goed in je vingers.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOW wat een schitterend kaartje en wat een leuk idee die challenges met knoopjes.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattig kaartje Plony met een zachte vintage uitstraling, hij staat nog steeds te pronken op m'n kast hoor! Nogmaals dank!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.