zaterdag 1 maart 2014

Nieuwe challenge DSCC



Goedemorgen......

Vandaag een nieuwe challenge op ons DSCC-blog ..... Challenge nr. 11 en de sponsor is....


De opdracht is : gebruik lint en/of kant op je creatie......dat is weer een makkie toch?

Ik heb deze keer gekozen voor een stempel van Saturated Canary.....net weer eens iets anders.....


Je mag voor de challenge kant en/of lint gebruiken en ik heb gekozen voor beide.


Deze kaart had ook al een bestemming......hij was voor een jarige....


en ik heb begrepen dat ze hem leuk vond....gelukkig.

Doe lekker mee met de challenge en ga even bij de prachtige creaties van het Designteam Chickie Number One kijken.....de meiden hebben weer enorm hun best gedaan om mooie voorbeelden te maken ter inspiratie.
Tot ziens bij de challenge!

Fijn weekend en lieve groetjes van Plony.

20 opmerkingen:

  1. Hi Plony,
    Ik begreep dat je gisteren ook bij Doe@Ding was. Om welke reden weet ik niet, maar we vonden het jammer, dat we je gemist hebben. Volgende keer maar een naamlabel opdoen. ???
    Je kaart voor die verjaardag is schattig en ik zal volgende week meedoen bij CCSW. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje weer Plony.
    mooie kleuren ook.
    die kers op de cupcake die valt meteen op grappig he.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje en mooie kleurtjes. Ziet er weer helemaal top uit.

    Fijn weekend en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief plaatje! Leuke kaart met mooie kleurcombinatie.
    Hartelijke groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer Plony, grappige afbeelding met dat tongetje haha. Nou, ik schreef je toch dat ik die mal van MD met harten op mijn lijstje had staan voor mijn verjaardag? Ik had ook meegedaan met een challenge maar de kans dat ik zou winnen was klein schreef ik nog. Wat denk je....ik heb gewonnen, jippie!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk kaartje,mooie kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf stempeltje en een schattig kaartje en kant en lint is voor ons geen probleem hè! Je pakketje voor de duo opdracht heb ik in goede staat ontvangen...en dat gaat vast wel lukken met die mooie spullen....thankx!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig mooi kaartje Plony!
    Prachtige kleuren en de stempel is zo mooi, ik heb hem ook liggen binnenkort maar eens iets mee doen.

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijke mooie kaart super

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met super mooie kleuren.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje en mooie kleuren, Plony.
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Plony met een hele leuke afbeelding.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schattig kaartje Plony en je kleurt heel mooi in.
    de besties hebben toch wel hun charmes.
    fijne zondag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Wat een schitterend kaartje .
    Zo een leuk stempeltje echt een lieverdje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart weer, mooi papier en digi gebruikt. Heel erg mooi ingekleurd weer.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeeel erg leuk je kaartje weer Plony....wat heb je Bestie weer mooi ingekleurd PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw schitterend kaartje weer Plony!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een grappige kaart Plony!
    Echt een lieverdje wel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.