dinsdag 8 april 2014

Bestie-digi


Goedemorgennnnn....

De dames die mij volgen op FB weten het al maar voor wie het nog niet heeft mee gekregen......ik ben uit het Bestie-team gestapt.
Er waren diverse redenen die mij hebben doen besluiten weg te gaan bij het team van Sherri Baldy.....ik wil er niet verder op ingaan maar ik kan nog heeeeeeel goed met de meiden en met Sherri door 1 deur hoor.....het is een beslissing die ik even geleden al wilde nemen en nu ook daadwerkelijk heb genomen.
Ik wil Sherri heel hartelijk bedanken voor de kansen die ze mij heeft gegeven in het team en er gaan zéker nog Bestie-kaarten volgen hoor......ze blijven heel leuk om mee te werken.

Hier nog maar weer eens een voorbeeld.......


Jullie zien er vast wel aan af dat deze kaart gewoon met heel veel plezier is gemaakt ..


mét mijn bloemetjes natuurlijk.....


en lekker veel roze......

Ik wens iedereen weer een heerlijke dag, liefs van Plony en ik wacht weer tot er een nieuwe uitdaging op mijn pad komt.

24 opmerkingen:

  1. erggg leuke kaart Plony. groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele leuke kaart geworden met liefde gemaakt!
    Ik reageer niet altijd, maar ik kom regelmatig kijken op je blog om wat inspiratie op te doen hoor!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart weer Plony, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer Plony....maar het leven is vol met het maken van keuzes. En je moet je eigen pad volgen. Maar hé, leuk dat je er bij was en dat je dit hebt mee gemaakt! Een erg leuke en lieve Besties kaart heb je gemaakt Plony....en natuurlijk in een héérlijke kleur!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi plony
    je kaart is echt weer een bestiesjuweeltje erg mooi en lief
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer ,lekker vrolijk.ziet er geweldig uit ! En jammer dat je gestopt bent bij Sherri, maar hoop wel dat je Bestie kaarten blijft maken want het zijn bjoeties ...en er zal vast wel heel snel iets anders op je pad komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere zoete kleurtjes,het is weer een mooie kaart geworden.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart en soms moet je gewoon keuzes maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms moet je keuze's maken maar gelukkig blijf je nog wel mooie kaarten maken, deze is er weer een van, zo lief en zo mooi met die bloemetjes ook.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja soms valt het zwaar om een keuze te maken, ik ben onlangs ook met mijn dt werk bij papermakeupstamps gestapt omdat ik het toch wel een hele klus vond om iedere week weer een kaartje te maken zeker als je maar met een soort stempel mag werken!
    Maar met de mooie kaartjes die je maakt zal er vast wel weer iets nieuws op je pad komen, en wat dt-werk betreft hoef je je nog niet te vervelen geloof ik.
    Dit kaartje ziet er ook weer helemaal top uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Plony, is zeker met liefde en passie gemaakt!
    Prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het plezier spat van je kaart af. Het is ook een beauty. En wat mooi, die grote letters Gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, this is soooo nice!! Love all the great details and your vintage-style :) Thanks for nice words in my blog :)
    hugs,
    Synnøve

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zal vast je goede reden hebben Plony en soms moet je voor jezelf keuzes maken! Maar je kaart is wel een droppie hoor...prachtig met die grote letter! en het ziet er super verzorgd uit allemaal...wat dat betreft zullen ze je vast missen!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en keuzes maken och meis dat doen we toch al jaren?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja het is jammer Plony maar soms moet je keuzes maken.
    maar je kaartje is er niet minder door geworden hij is prachtig.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is weer een heel mooi en erg lief kaartje en ja het is jammer dat je er mee stopt maar soms kun je niet anders groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige kaart!

    Ik vind hem helemaal top!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje Plony. Geweldig mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart!!
    Soms moet je keuze's maken in het leven, maar de ene deur gaat dicht en een andere weer open!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Keiiiii mooie kaart Plony, met een prachtkleur en Bestie.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart weer Plony en maakt toch niet uit dat je met Bestie gestopt bent,je bent toch vrij in je eigen keuze .En er zal vast en zeker wel weer iets nieuws op je pad komen.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony,

    Super leuke kaart Plony en als het op is moet je er mee stoppen en niet door blijven gaan heel veel succes met alles wat je nog gaat doen in je knutsel carrière!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Plony,
    wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt!
    Zo fijn met die bloemetjes en een heel leuke stempel...
    Het is soms moeilijk om een keuze te maken maar zo heb je weer tijd om nieuwe dingen te doen :-)

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.