dinsdag 1 april 2014

Challenge # 13 DSCC.....BABY's


Een hele goedemorgen allemaal, het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij DSCC en wij willen heeeeel graag baby's op jullie kaarten zien. Er zijn heel veel leuke babystempels dus dat gaat vást lukken.

Onze sponsor voor deze challenge is:


en er is weer een leuke waardebon te verdienen.

Mijn bijdrage voor deze challenge is voor zowel een jongetje áls een meisje.....ik vond beide stempeltjes zo schattig dus ik dacht ik doe ze lekker allebei.


Zoals jullie zien heb ik ook een jongens en een meisjesschoentje erbij gemaakt.....


Wat zijn ze leuk hè......

Nog even de beide ingekleurde stempeltjes los van elkaar.......



en dan hoop ik dat jullie allemaal zin hebben nu om een babykaartje te maken.

Ik wens jullie een hele fijne dag, lieve groetjes van Plony.

17 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! En die schoentjes zijn geweldig zeg! Leuke challenge, ga zeker weer meedoen.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdjes en zo mooi weer. Schitterend hoor Plony.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super Plony en dan die lieve schoentjes erbij
    helemaal leuk
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige babykaartjes en zo lief die schoentjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OO Wat ziet er dit weer lief uit Plony, zo leuk om iets voor bsbietjes te maken, dit ziet er echt ontzettend leuk uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cuties!!!
    Helemaal f'lieft..... ;-)
    Het zijn echt net 2 schilderijtjes....en die schoentjes....amai! Tof gedaan!
    Liefs Jacomijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zijn ze schattig je hebt er weer iets heel mooi,s van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony, ik had ze al gezien op het DSCC blog. Ze zijn echt schattig, ook de schoentjes met de sokjes er in. Super.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige schoentjes Plony en de kaartjes zijn ook zal zo mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Plony,
    deze zijn echt ubercute. Het woord zal wel niet bestaan, maar dat is wat me te binnen schoot. Zo lief en gaaf! Mooi dat bolletjes lint op deze manier!
    prachtig voorbeeld voor de challenge!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat leuk Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit superleuk gemaakt Plony, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Plony. So cute ...:)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Ik kwam de babykaartjes al tegen, ze zijn echt super geworden!
    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er weer prachtig uit mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatjes!! Leuke stempels zijn het ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.