donderdag 3 april 2014

Een nieuwe challenge bij WLVC



Goedemorgen allemaal, vandaag weer een nieuwe challenge bij WLVC en onze sponsor is:

Deze keer hebben we een sketch, gemaakt door Liesbeth....


Het is de bedoeling een vintage-kaart te maken waarin deze sketch terug te vinden is. Je mag hem draaien als je wilt....gebruik hem als basis maar let wel op dat het vintage blijft.

Hier wordt ik persoonlijk nooit zo blij van maar als je dan eenmaal gaat zitten dan lukt het meestal wel....
Dit is het bij mij geworden.....


Helemaal in zachte voorjaarskleurtjes......en de sketch is duidelijk terug te vinden dacht ik.


Ook deze roosjes matchen prima bij het mooie papier....


De strik.....en natuurlijk moest ik ergens een paar vlindertjes kwijt hahaha....



en geen voorjaar zonder eitjes.....

Doe allemaal weer lekker mee bij WLVC, dat kan tot 17 april 18.00 uur.

Een hele fijne zonnige dag allemaal!
Liefs van Plony

Deze kaart doet mee aan de challenge van:
http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : parels en bloemen

28 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende mooie kaart heb je gemaakt Plony, zo fijntjes en zulk mooi papier en plaatjes, een schatje weer. Leuke challenge, ik werk eigenlijk nooit vanaf een sketch dus dit is wel een uitdaging.
    Fijne zonnige dag,
    liefs Hanny ,http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart.
    Zelf werk ik altijd graag aan de hand van een sketch omdat je een beetje een indeling hebt.
    Daarnaast vind ik het erg moeilijk om een vintagekaartje te maken, maar probeer het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een beauty van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart in prachtige kleurtjes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind dat het een prachtig vintage kaartje geworden is Plony....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets van te merken hoor dat jij niet zo blij wordt van een sketch. Geloof er ook niet veel van :P want je kaart is weer prachtig.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is weer erg mooi Plony,
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem weer helemaal super je kaartje. Heel leuk gedaan en mooie voorjaarskleurtjes. Een toppertje weer.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely image and such pretty flowers and butterflies. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Jij bent ook aan de slag gegaan met het papier van Pion, leuke lijn hè!!
    Ik heb vorige week bij Elly van t scrap-ateljeetje kaartjes gemaakt voor de fun...af en toe lekker om een workshoppie te doen. Tzt. komen ze nog wel op mijn blog. Zo te lezen is het ook niet echt favo bij jou n.a.v een sketch....des te knapper is het dat het zo goed is gelukt....misschien een ietsie pietsie strak voor jou doen, maar wel met mooie vintage spulletjes!!
    Zonnige dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is deze inspiratiekaart weer Plony....met een super leuke sketch SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje heb je gemaakt Plony - ook al is het je ding niet een sketch heb je er toch een prachtig vintage geheel van gemaakt - het is een echt plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihihi Plony en sketches.... is toch prachtig geworden hoor!
    De vlindertjes passen er helemaal bij maakt het mooi af!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeeldkaart Plony. Wil even reageren Ik krijg zoveel mails, maar kan bijna niet wegsturen. Wifi breekt steeds. Hoppen is een rmap. Letters verdraaien steeds. Duurt tot mei zeggen ze hier gauw door gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Genoeg Plony terug te vinden hoor op je sketch kaartje, ik vind hem top.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi kaartje ik vind het wel een leuke uitdaging ik ga het vast broberen jou is het in ieder geval heel goed gelukt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige sketch een een schitterende kaart heb je ervan gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha je wordt er niet blij van net zoals ik, ik heb nog nooit een kaart n.a.v. een sketch gemaakt.
    Het is je goed gelukt hoor , ik vind het prachtig!
    Mooi papier, lief plaatje, gezellig eitjes erbij en natuurlijk vlindertjes, een heel mooi geheel!
    Alvast een fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, leuke sketch, ga het weer proberen hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend je kaart Plony, supermooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi wat je ervan gemaakt heb Plony! Vind de kleuren ook prachtig, echt top!
    Andere profiel foto?? Mooi! Je zier goed uit!
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony
    Wauw dit is weer een beauty van de bovenste plank, prachtig papier, leuke sketch, héél mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Plony, de schets komt zo mooi tot zijn recht. Prachtig geheel en die eitjes is helemaal lente.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is echt goed gelukt hoor! Je mag niet meer zeggen dat een sketch niet jou ding is, je kan gewoon alles :)
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat móói Plony! Prachtige zachte kleuren, een leuke sketch, mooi papier en details. Die eitjes vind ik er helemaal geweldig bij! Ik moet toch echt een keer aan de vintage. ;-)
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow, this is just gorgeous! TFS at Vintage Udfordring!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card! Love the colors :-) Thanks for joining the Vintage Challenge this time!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.