maandag 7 april 2014

Extra inspiratie


Goedemorgen,
vandaag is het mijn beurt om op het WLVC-blog te zorgen voor wat extra inspiratie.
Wij maken altijd een lijstje met de datums van wanneer iets op het blog moet verschijnen en dan vullen we hier en daar onze naam in om een extra kaartje te maken. Oké...dat is leuk....maar dan moet je wél opletten Ploontje want.....nu had ik mijn naam ingevuld om een extra bijdrage te leveren bij de SKETCH-challenge. Ja hoor.....heel slim maar ik ben er nog maar eens voor gaan zitten want ik laat me niet kennen natuurlijk hahaha.
Dus nógmaals een kaartje met iets wat helemaal mijn ding niet is.....ook al beweren jullie anders......


Dit is m geworden......met de bekende toegevoegde ingrediënten natuurlijk......


en het is een kaartje geworden voor een heel lief hobbymaatje...voor haar verjaardag, haar eigen special day.

Ik hoop dat ik ook deze keer weer goed met de sketch ben weggekomen hahaha.....en nu even géén sketchen meer graag.....dames van WLVC!!!!!!!!!!!!!!! Hihihihihi.

Een hele fijne dag allemaal, liefs van Plony en....vergeet niet mee te doen bij WLVC hè....dat kan tot 17 april 18.00 uur!

25 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig hoor, en ik zal het nooit meer doen "een sketch". Ik geloof dat jij niet de enige bent die er niks mee heeft.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij weer mooi geworden "Ploontje" haha, mooi papier, lief plaatje en alle benodigde lieve details, leuk. Ik werk ook zelden vanaf een sketch maar ga het wellicht toch proberen, er zijn nu trouwens zoveel leuke challenges maar had ook zoveel zin om een babykaart te maken dat het laatste gewonnen heeft;)Fijne week, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, Plony! Mooie zachte kleuren en een lief plaatje en natuurlijk weer helemaal top afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat wij te krampachtig met een schets omgaan Plony....en voor ons gevoel moet er ook altijd meer op een kaartje, maar je hebt je kranig verweerd en is prachtig geworden!! en ik ga ook nog wel een poging wagen, hihi.
    Fijne dag verder en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom is dit jou ding niet hij is toch prachtig,gewoon meer doen dan wend het wel.
    Ik vond de sketch juist heel leuk en ben dus ook al druk bezig.
    Gezellige dag en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha maar je hebt je er zeker weer kranig gehouden en er weer een toppertje van gemaakt!
    Wel grappig om te zien dat als men niet gewend is om met schetsen te werken zich er ook precies aan houden hihihihi ik vind het zelf erg leuk om schetsen te gebruiken gebruik het als basis en ga verder vaak lekker los en vind het erg leuk om er mee te gaan "spelen"!
    Fijne dag vandaag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt het prima Plony zo'n sketch verwerken. Dit is toch prachtig geworden. Schitterend zelfs. Van mij mag er vaker een sketch komen hoor. Iets houvast heb je dan en er dan lekker zelf mee gaan stoeien.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja Plony! Dat wist ik niet dat je geen sketchen-mens bent. Deze is ook weer heel mooi gelukt.
    Ik vind dat juist leuk ene sketch, dus ik denk dat het me wel lukt deze keer. Dank voor je inspiratie, ook al denk je misschien zelf van net...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook ik hou niet zo van sketch kaarten, doe liever mijn eigen ding hihi, maar ja soms moet je.
    maar dat is niet aan je kaart te zien hoor Plony
    hij is weer super.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een prachtige kaart Plony, super mooi gedaan hoor..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gaat je echt goed af hoor hij is prachtig Veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gaat je echt goed af hoor hij is prachtig Veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beautie Plony!
    En ja: een sketch valt soms niet mee maar je hebt er een fantastische draai aan gegeven.
    De mijne is 'in de maak' dus die zie je nog wel binnenkort!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kart Plony. leuk dat roze met blauw. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje heb je er weer van gemaakt Plony - niets van te merken dat het sketchgedoe je niet ligt - ik vind het weer een echte beauty!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtige kaart geworden Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaa, ik had 'm net al gezien bij WLVC! Prachtige kaart Plony! Het gaat je toch goed af hoor om een sketch uit te werken. Enne....goed nieuws! Ik heb zojuist mijn allereerste vintagekaart (tenminste dat dénk ik) gemaakt én natuurlijk doe ik mee met de challenge. En dan ook nog eens een sketch...je wilt niet weten hoeveel ruzie ik met het papier heb gehad hihi.
    Lieve groetjes en een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo Plony, En ik kan je zeggen dat hij in het echt suuuuuuuuuuuper is,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow super mooie extra inspiratie.
    Probeer weer wel mee te komen doen.
    Vind werken volgens sketches super gaaf. Dus hopelijk gaat het me lukken. Dit is in ieders geval echt weer prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou ook niet van sketches... ben veel te snel geneigd om het anders te leggen...
    Jouw kaartje is prachtig! Goed gedaan ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is weer schitterend Plony, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony, ook al is dit soort kaarten je ding niet, ik vind hem prachtig, dus je bent geslaagd voor de opdracht. Een toppertje hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ieder zijn ding Plony, toch is je kaartje weer een echt plaatje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. goed gedaan meissie, ha,ha, maar ik vind het een prachtige uitvoering van de sketch en de kleuren ook weer zo mooi.
    liefs An
    ps, hebben jij en Nicole lekker de ramen weer schoon gemaakt?
    het is te hopen dat de regen van vanavond mee zal vallen, anders kan je weer beginnen en we doen liever iets anders he?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.