vrijdag 2 mei 2014

Bestie-reminder


Goedemorgen.....
Ik hoor jullie denken....Bestie-reminder??????
Ze was toch uit het team?????
Yep........ik ben ook uit het team van http://bestieschallenge.blogspot.nl/ maar.......er is flink aan mij getrokken of ik toch alsjeblieft dingen wilde blijven maken voor Sherri en we hebben nu een mooie middenweg gevonden.....als ik tijd heb maak ik reminders voor de lopende creaties op het Amerikaanse challengeblog en de andere team-taken hoef ik dan niet te vervullen. Hier kon ik mij wel in vinden dus.......hier is mijn 1e reminder voor de challenge waarbij de opdracht is:
ALLES BEHALVE EEN KAART / anything but a card.

Wat heb ik nu gedaan.....

ik begon met dit....


en ik maakte er dit van.....


en zo is ie bést leuk om op te hangen in een meidenkamer toch????

Heel veel knutselplezier met de challenge van My Besties en lieve groetjes van Plony.


15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je een oplossing hebt gevonden Plony, vooor zowel jezelf als Sherri natuurlijk. Het is weer heel erg leuk wat je gemaakt hebt en inderdaad, geweldig op een meidenkamer, prachtig.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor Plony niet meer zo veel verplichtingen het is een pracht exenplaar veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor Plony niet meer zo veel verplichtingen het is een pracht exenplaar veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Plony. Mooi gemaakt zo en een prima publiekstrekker voor op je kraam. Ik heb gisteren 2 kleine canvasjes gekocht. Nu even kijken wat jij er mee deed, dat ze compleet lijken. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is idd een mooie middenweg!
    Heel leuk geworden! Zag haar al op facebook voorbij komen maar ook leuk om te zien hoe het was en wat je er van gemaakt hebt!
    Toppie!!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie heb je ervan gemaakt Plony - supermooi gekleurd en supermooie dingetjes heb je gebruikt - het is een echte blikvanger geworden.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk, de bloemen zijn prachtig!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi het ziet er weer tip top uit heel knap gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi plony
    nou deze hanger ziet er zeker heel lief en mooi uit en zal zeker leuk staan op een meidenkamer
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh gaaf gemaakt en prachtig hoe je haar hebt ingekleurd dat is weer eens wat anders top !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave regeling heb je zo getroffen , Plony !! Wel de lusten , niet de lasten .... LOL.
    En je hebt weer een prachtige creatie als inspiratie gemaakt.
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Plony, ik vind het supermooi, geweldig mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige creatie Plony. Heb je schitterend gemaakt. Inderdaad erg leuk voor op een meidenkamer. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Plony, heel leuk. Mooie kleuren.
    Ik vind het leuk dat we bij besties toch van je creaties kunnen genieten.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.