donderdag 1 mei 2014

Challenge #14 bij DSCC


Goedemorgen allemaal,
tijd voor een nieuwe challenge bij DSCC en daar willen we heel graag jullie mooie creaties voor moederdag zien. Mocht je, net als ik, door omstandigheden géén moederdag-creatie nodig hebben dan kun je eventueel een losse tekst gebruiken voor op de foto en daarna je tekst vervangen door 1 die voor jou beter uitkomt om je creatie een bestemming te geven.

Onze sponsor voor deze challenge is


en de prijs die zij beschikbaar heeft gesteld kun je vinden op het DSCC-blog.... en natuurlijk óók de mooie creaties van Chickie Team number One.

Dit is wat ik zélf van de opdracht heb gemaakt.....


een kaartje met zachte lieve kleurtjes.....


De tekst erop blijft moeilijk, ook na heeeeel veel jaren nog maar in gedachten heb ik deze voor mijn moeder gemaakt en om aan de opdracht te voldoen vind ik dat er wel duidelijk te zien moet zijn dat het om een moederdag-opdracht gaat. Ja.....soms kom je als DT-lid wel eens dingen tegen die je doet met dubbele gevoelens maar......daarvoor zit je in een DT tenslotte....gewoon de opdrachten maken.


Ik hoop dat er lekker veel deelnemers gaan zijn bij de challenge die loopt tot 13 mei 18.00 uur.

Een hele fijne dag allemaal, liefs van Plony

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer en je gebruikt zulk mooi kant.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer Plony en het lieve afdrukje heb je prachtig ingekleurd, erg mooi weer. Ja het blijft met moederdag altijd extra een gemis als je moeder er niet meer is, de herinneringen komen dan weer naar boven.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart Plony, en ik geloof je meteen zoals je dat schrijft van het gemis. hoop mijn moeder nog heel lang hier te houden.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Plony wat mooi ingekleurd weer, die haren....het lijkt wel een gekocht plaatje. En de herinneringen van onze Moeders koesteren we toch? ook al blijft het gemis, maar er zijn heel veel andere Moeders die dit kaartje ook vast heel prachtig zullen vinden!!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart Plony!!
    Wat een gemis zijn deze dagen dan als je mams niet mee bij je is hè. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Plony
    wat heb je prachtig ingekleurd zeg en een droppie van een kaart.
    je moeder missen lijkt mij zo erg , maar je komt er allemaal voor te staan.
    fijn weekend meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    Wat heb je een prachtige kaarten staan het is weer een tijd geleden dat ik heb gekeken maar ik keek mijn ogen uit naar zoveel mooi kaarten. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtkaart met een hele leuke lieve stempel die je mooi hebt ingekleurd.
    De schets ook al zo leuk.
    Knap gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Plony. Wat een lieve stempel zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart Plony, ik vind het weer een toppertje, geweldig mooi ingekleurd ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is een hele mooie kaart, met prachtig materiaal.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje heb je gemaakt Plony - prachtig mooi gekleurd en je hebt er een echte beauty van gemaakt.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a stunning design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIG je moederdagkaartje Plony....ook hier geen moederdagkaartje...mijn moeder zou vandaag 99 jaar zijn geworden.....toch veel aan haar gedacht vandaag ...ze is er al 21 jaar niet meer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje Plony en ja ook ik moet haar alweer zolang missen en met zo,n dag in aantocht wordt je weer even stil en met de neus op de feiten gedrukt, maar je hebt het heel mooi verwoord.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Wat een mooie kaart!
    Dat is inderdaad een lastig moment gok ik. Toch met een mooi resultaat!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, het leven van een DT lid gaat niet altijd over rozen...
    Je hebt het prima opgelost. Je kaart is prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja Plony, en al wordt je nog zo oud, je Moeder blijft bij je. Je kaart is prachtig geworden. Ik mis haar ook nog steeds en zoveel data doen aan haar denken. Maar dat heb je al wel gemerkt. En dat mag!! gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje!
    Helemaal in jouw stijl :))
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een prachtige kaart super mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.