zaterdag 2 augustus 2014

Een nieuwe challenge bij SCH


Hallo allemaal, het is vakantietijd maar misschien hebben jullie toch wel zin om te freubelen....dan is de nieuwe challenge bij http://sugarcreekhollow.blogspot.nl/ een mooie gelegenheid om eens lekker op je hobbystekje neer te strijken en een kaartje te maken voor SCH.
De opdracht is deze keer: Summer Sunshine en we willen graag jullie vintage/shabby chic kaarten zien in zomerse sferen.

Ik heb deze keer als voorbeeldkaart een langwerpige kaart gemaakt....dat doe ik eigenlijk niet zo vaak meer maar het is best leuk om eens géén vierkante kaart te maken ter afwisseling....


Ik zag deze dame wel op een mooie zomerse avond naar een chic feestje gaan.....als je goed concentreert ruik je zelfs de zoete zomergeur van de bloemen....heerlijk seizoen...SUMMER.


Fladderende vlinders en ook nog een vogeltje wat zijn gezang nog tot laat in de avond laat horen.....


Hebben jullie het zomergevoel te pakken......snel aan de slag dan voor de challenge van Sugar Creek Hollow.....ik zie jullie daar......en kijk voor meer inspiratie ook nog wat mijn DT-collega's hebben gemaakt.....het ziet er weer heel mooi uit op het blog.

Fijn weekend en liefs van Plony.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Plony, Wat een prachtige kaart. Dit blijft mooi!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dame en mooie bloem echt beeldig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Plony! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Hij is stijlvol en een beetje romantisch tegelijk! Ik vind hem echt geweldig mooi geworden.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty's weet jij toch iedere keer weer te creeeren. Ben dit challengeblog inmiddels ook gaan volgen. Ga eens kijken of ik tijd heb om mee te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such an elegant piece Plony, beautiful.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha Plony, je kan het leuk brengen. Ik zit hier te snuiven maar ik ruik niets hoor, hihi. Ik zie wél een hele mooie kaart met een prachtig plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Plony! Hele mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, love the elegant Lady, I can see her at the party.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi hoor en die dame van
    het Graphic 45 papier is prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een ander model, maar zo mooi, prachtig gemaakt Plony.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!
    En een ander modelletje is ook wel erg leuk ziet er goed uit zeg...vind het plaatje ook zo leuk! Heerlijke kleurencombi...top gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Plony. I love the layout and all the gorgeous embellishments.
    Amelia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.