woensdag 3 september 2014

Een nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgennnnnnn...

We gaan weer van start met een nieuwe challenge bij WLVC en dat wordt een oerhollands feestje.....
Typical Dutch.....echt Hollands willen we graag zien ....dat kunnen wij als échte Hollanders toch wel?
Laat ons maar eens zien wat jullie écht Hollands vinden.....wel in vintage uitvoering dan natuurlijk hè....

Onze sponsor is helemaal niet Hollands hahaha maar we zijn weer heel blij dat ze willen sponsoren....


Als jullie naar WLVC gaan dan kunnen jullie zien wat er te winnen is en.....natuurlijk de prachtige Hollandse werkjes van de dames van het DT bewonderen.

Dit is mijn uitvoering van de opdracht geworden die is verzonnen overigens door Jacomijn.....


Ik vond dit zo'n heerlijk Hollands plaatje.....op het WLVC-blog hebben we ook weer  vintageplaatjes in de juiste sfeer geplaatst hoor....als je niets hebt of kunt vinden dan kun je op het blog vást wel iets kiezen uit de vintage plaatjes.


Heel veel plezier allemaal met deze challenge van WLVC en ik hoop dat er weer lekker wordt mee gedaan.

Fijne dag en liefs van Plony

21 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is super mooi Plony en hele mooie aparte details.
    laat dat maar aan Plony over ha,ha.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Holland op z'n best!
    Zo'n leuk, gezellig kneuterig kaartje geworden!
    Super!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Plony, maar oeps ik denk dat ik wat vergeten ben op mijn blog te zetten.
    Ga gauw kijken of ik het nog kan aanpassen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een echt hollands plaatje geworden. Gaaf hoor.
    Ik ga zoeken, maar moet Wim wel heel lief aankijken daarvoor. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht: huh hollandse challenge,
    maar wat een orginele en heerlijke vintage kaartjes zijn er gemaakt door het hele team zeg en zo vind ik hollandse kaartjes errug leuk, wat een prachtige uitdaging en wat heb jij er een prachtige uitvoering van gemaakt! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vintagekaart Plony, super gaaf en met een mooie afbeelding...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtkaart heb je gemaakt Plony.
    Zo mooi en op zijn Hollands samengesteld, ik ben er helemaal weg van.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net als Gerie dacht ik ook Hollands? Maar het is fantastisch en wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Ik vind jouw kaart dan ook weer echt een toppertje Plony, Hollands kan dus ook in vintagestijl, had ik niet verwacht haha.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo'n leuk thema van onze nieuwe challenge ....
    Jouw Hollandse kaart is ook werkelijk prachtig !
    Laten we hopen op veel deelnemers.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

    Wat een leuk thema, Hollands in vintage!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook jij hebt er een prachtig mooi kaartje van gemaakt super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super geweldig mooi kaartje, leuke uitdaging, ga proberen mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Wat een mooi kaartje ,het plaatje is super .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke opdracht hebben jullie deze keer. Super. Ik zag op het blog al eennheel leuk plaatje wat ik graag zou gaan gebruiken, dus ik ga zeker weer proberen mee te doen.
    Jouw voorbeeld is weer prachtig, mooi gebruik gemaakt van de stansen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi Holland kaartje,en het plaatje is ook zo schattig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met het schattige boerinneke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous vintage card, the image is lovely.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi Plony, je bent ook wel van alle markten thuis hoor :-)
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.