donderdag 4 september 2014

Strikkaart


Hallo allemaal,

Ik zag onlangs strikkaarten voorbij komen gemaakt met een patroon van Sandra Strijland...
Meestal ga ik eerst eens goed zitten kijken of ik er zelf niet iets mee kan....soms lukt wel eens iets soortgelijks met de cricut... óf ik vraag Nel om er naar te kijken....die doet dat graag hahaha...maar dat werd het voor mij deze keer nét niet en ik heb het patroon gekocht bij Sandra.....zó mooi kan ik het zélf toch niet omzetten dacht ik.

Aan de slag dus met het patroon en hoewel het nog niet helemaal is wat ik in mijn hoofd had,  ben ik toch wel tevreden over het resultaat. Ik ga er vást nog meer maken en dan een beetje experimenteren maar voor nu is dit m geworden....


De strikkaart op z'n Plony's toch?


Mét metalen vlindertjes....


en Christmas wishes....

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en dan ga ik maar weer naar mijn volgende werkje....er staan nog wat gastdesigner-opdrachten te wachten op mij dus......aan de slag nog even vandaag.

Lieve groetjes van Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenges bij:

http://allsortschallenge.blogspot.nl/   : christmas
http://suzysmarty1.blogspot.co.uk/   : anything goes Christmas
http://papertakeweekly.blogspot.ca/   : anything goes
http://craftingbydesigns.blogspot.co.uk/   : anything goes

25 opmerkingen:

  1. Helemaal top. Niets meer aan doen zou ik zeggen :). Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Plony.
    Jaren geleden had iemand ook eens zoiets gemaakt met pergamanopapier. Mij lukte het voor geen meter. Wel 6 maal geprobeerd, maar jou is het goed gelukt. Vind hem heel kunstig. Alleen in de enveloppe zal die wel plat worden. Dan maar afgeven he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit modelletje had ik nog niet gezien Plony. Heel leuk en erg mooi uitgewerkt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch zeker prachtig Plony. Schitterend hoor die glimmende strik van oudlijkende stof onder dat vintageplaatje. Echt niks mis mee hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie kerstcreatie is het Plony! Heel erg mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Apart kaartje Plony, mooi en stijlvol

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kerstdecoratie Plony....prachtig!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem al op FB. Ontzettend leuk en origineel model! Soms lukt namaken en soms niet.. Fijn dat er adresjes zijn waar je het kunt bestellen!
    Prachtig !
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony
    Ik had hem ook al gezien bij Sandra.
    Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie prachtig zo'n mooi modelletje en idd helemaal op zn Plony 's! Ik ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken :-) maar deze is prachtig geslaagd!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier laat ik even weten hoe geweldig ik hem vind en voor een eerste keer is dit helemaaaaaaal niet slecht gedaan hoor.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!!Ik had hem ook gezien. Geweldig mooi patroon. Maar het is super mooi geworden. Hoe je dit gedaan heb!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een schitterende creatie gemaakt! Het papier en alles bij elkaar maakt het tot een bijzondere creatie.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card and such an unusual shape.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Early Christmas Makes' challenge this week and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the shape and design, its a gorgeous hanging.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, goed gelukt hoor Plony, jij kan ook alles hè.
    Het plaatje staat er zo mooi bij, echt weer een creatie waar je trots op mag zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi Plony
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende strikkaart heb je gemaakt Plony - geweldig mooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie. Hele mooie vorm deze strikkaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Truly stunning creation Plony!
    Thank you for joining the challenge at Papertake Weekly this week :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.