vrijdag 3 oktober 2014

Nieuwe challenge WLVC


Goedemorgen....zijn jullie weer klaar voor een nieuwe challenge bij WLVC???
Wij van het DT wél hoor......

en de sponsor ook want Gerda van

heeft weer een hele leuke prijs beschikbaar gesteld dus......kom maar op....

We willen heel graag vintage herfstcreaties zien, je mag dat doen door je plaatje of je kleuren in de herfstsfeer te zoeken maar ook door herfstdecoraties toe te voegen.....ga maar eens op het blog kijken wat we jullie voor inspiratie meegeven....en natuurlijk laat ik hier mijn eigen kaart zien.....



Ik vond het plaatje helemaal geweldig....ik zet hem hier op mijn blog voor wie hem ook graag wil gebruiken en er staan ook vintage plaatjes op het WLVC-blog hè....bij de pagina's....


Ik heb hem wel ietsiepietsie minder fel van kleur gemaakt....fotoaanpassen.nl....daar kun je dat prima doen.


blaadjes en bloemetjes ook in herfstkleurtjes.....


en de tekst....ja hoor, óók van internet....

Ik hoop dat jullie weer lekker mee gaan doen aan de challenge.....ik doe weer mijn uiterste best om bij zoveel mogelijk deelnemers langs te komen.

Fijne dag en liefs van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://acreativeromance.blogspot.nl/ : in the garden
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/ : use orange
http://bunnyzoescrafts.blogspot.nl/ : Lace
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/ : anything goes

18 opmerkingen:

  1. Gave kaart, gaaf plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaartPlony maar wel weer een moeilijke opdracht, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart met bijpassend plaatje en de mooie details waar jij en ik zo gek op zijn.
    groetjes van speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig herfstkaartje Plony... met prachtige accentjes erop ook...leuk als inspiratie voor de nieuwe challenge....Ik ga er ook over brainstormen dit weekend....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, schitterende kaart Plony! Je kaart is een perfecte omlijsting voor de mooie dame op het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje is subliem Plony en je hebt er een bjoetie van een kaart mee gemaakt! Ik heb weer even meer tijd aankomende week, dus ga er eens rustig voor zitten om met de herfstmalletjes en papier iets in elkaar te freubelen!
    Heel fijn weekend! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze challenge. Leuk plaatje!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi herfst kaartje heb je ervan gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautifull card and so many nice details !
    Thanks for joining us at Crafty Creations Challengeblog,
    Hugs
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan. Je bent de tweede op de lijst voor opver een half uurtje. Frisse ogen halen, De frisse neus heb ik al. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook deze is on het echt weer veel mooier ik ga ook even freubelen voor de herfst veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje heb je gemaakt als voorbeeld, Plony! Lief plaatje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart in mooie herfstkleuren Plony. Ook je tekst vind ik prachtig. Mag ik weten waar je die gevonden hebt?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful vintage card, love the focal image.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, love image and all embellishments. Thanks for joining us at Creative Fingers Challenge!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.