donderdag 4 december 2014

Pink Christmas

Dit is een kopie van mijn bericht op het We Love Vintage Challengeblog!!!!!!!


Goedemorgen, daar zijn we weer.....

Vandaag willen wij jullie meenemen in een roze kerst-wolkje.....De traditionele kerstkleuren zijn prachtig, nog altijd maar het is ook heel leuk om iets heel anders te maken en ik heb dus gekozen voor een roze kerst/winterkaart.


Jullie weten inmiddels allemaal wel denk ik, dat wij regels hebben waaraan volgens ons een vintagekaart toch wel moet voldoen.....
Als ik zelf een kaart maak controleer ik mezelf ook altijd nog om te zien of ik wel een goed voorbeeld geef met mijn vintagekaart.

Neem nu deze kaart....
geinkte randjes ....X
Nostalgisch plaatje.....X


Kantjes.....X
Bloementoef........X


De look van de kaart moet vintage aandoen...of retro, shabby chic....dat mag allemaal.
Leuke embellies toevoegen, gebruik niet te felle kleuren, misschien wat wondgaas o.i.d........

Je ziet wel dat er genoeg hulpmiddelen zijn om je kaart net de look te geven die wij graag willen zien bij ons vintage-blog.

Ik hoop dat ik het vandaag nog eens goed heb uitgelegd wat wordt verwacht en nu verwachten we niet dat jullie álle regeltjes aanhouden maar misschien kunnen jullie je kaarten als ze af zijn eens toetsen aan ons rijtje wat je kunt vinden onder het kopje "regels voor deelname".

Dit was het dan voor vandaag...een beetje een vintage-lesje.....morgen weer iets heeeeeeeel anders.
Graag tot dan en voor nu een hele fijne dag gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Wat een heel mooie kaart weer. Ik vond je kerstboom ook zo mooi. Wim wil deze weken niet meer naar Intratuin, zelfs niet voorkoffie??? veel te bang dat ik nog meer - zoals hij zegt - kersttroep koop. hahah
    Hij heeft het gisteren met Sanne van zolder gehaald. 11 dozen en tassen.
    Ik snap het dus wel. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi PLony. Wat een prachtig plaatje met deze 2 leuke dames. De kaart is erg mooi gemaakt, die boompjes zijn enig op deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kerstkaartje Plony.....en als ze aan jouw vintagekaartjes een voorbeeld nemen komt het altijd goed hé....een BEAUTY weer....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.