maandag 1 december 2014

We gaan van start......

Goedemorgen lieve allemaal......

Daar gaan we dan....vandaag begint de speciale decembermaand op zowel het WLVC-blog als op het Dutch My Besties Girls -blog .

We hebben er allemaal reuze zin in en ik bof toch maar dat ik alle gezelligheid van beide teams mag meemaken.......superrrrrleuk.

Op het WLVC-blog heb ik vandaag bekend gemaakt dat de gastdesigners vanaf nu vaste designers zijn geworden en dat Christa het team heeft verlaten.......weer een plaatsje leeg dus maar we laten het in december maar even zo en in januari zien we wel weer verder.
Miranda laat vandaag een prachtige creatie zien op het blog en af en toe eens reageren in de komende maand is misschien wel niet zo'n heel slecht idee.......meedoen aan de challenges natuurlijk óók niet want dat gaat allemaal gewoon door de komende maand.

Om een beetje in de vintage-sfeer te blijven laat ik hier op mijn eigen blog vandaag ook nog maar even een kerstkaartje zien.....de produktie loopt nog steeds hahaha......


Dan is er natuurlijk ook op ons Dutch Besties-blog van alles gaande en vandaag is er een kerstboom te bewonderen waar we met elkaar een kleine bijdrage aan hebben geleverd.....dit is mijn ingekleurde Besties-digi.....


en wat daarmee is gebeurd......ga maar eens kijken op het blog.

Heel veel plezier allemaal de komende weken en zo werken we met elkaar naar 2015......blijf erbij en geniet.

Lieve groetjes van Plony.



13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, mooi plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Plony. Heel warm geheel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er weer eentje jullie team gaat verlaten, WLVC is altijd een leuke blog, je kaart ziet er prachtig ui, en ja december is kadootjesmand, Sinterklaas en ik ben zelf in deze maand jarig, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Erg mooi gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ben je toch weer lekker creatief bezig geweest, op je vintage kaartjes blijf ik altijd jaloers dat is echt jou ding, je bestie vind ik ook weer erg leuk, ga na het afronden van dit berichtje even naar de kerstboom kijken want nu ben ik toch wel reuze nieuwsgierig

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Plony, en heel leuk de vrassingen op beide blogs. Ik laat me verrassen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony Wat een prachtige kaart. Wat mooi gemaakt en een leuke afbeelding en mooie details. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi is dit kaartje weer Plony
    alles past zooooo mooi bij elkaar en ook prachtig afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another beautiful Christmas card, super design.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!! En wat een werk om op beide blogs zo actief te zijn, Plony. Petje af!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.