dinsdag 3 februari 2015

Een nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgen allemaal, vandaag weer een nieuwe challenge bij WLVC en ook deze keer is er weer een hele mooie prijs te winnen, beschikbaar gesteld door:


De opdracht voor de komende weken luidt:
Kies een thema van de fotocollage en maak een vintage kaart/creatie.


Is dat een leuke opdracht of niet???
Ik ben gegaan voor "teddy bears"....en ik heb (al even geleden) een soort baby-boekje gemaakt voor DT-lid Jolanda omdat zij oma was geworden van Guus...


Dit zijn toch zulke leuke projectjes en dat is dus wat ik pas bedoelde.....ik wil dit jaar eens wat andere, meer bewerkelijkere dingen maken dan alléén een kaart of een gepimpt hart bijvoorbeeld....
Vandaar dus dit boekje....en ik kan jullie verklappen ....later komt er nóg eens iets dergelijks voorbij....maar nu eerst deze eens even open doen....


Lief zijn de berenplaatjes toch.....ik was vroeger helemaal beren-gek.....overal in huis kwam je ze tegen....en stiekum vind ik ze nog steeds wel heel erg leuk.....


Ik ben er wel écht voor gegaan hè....teddy bears....hahahaha


en dit zijn de laatste bladzijdes......ik kan jullie vertellen dat oma Jolanda er heeeel erg blij mee was en óók opa vond het prachtig.....Daar doe je het voor.



Gaan jullie even neuzen op het WLVC-blog wat de meiden ervan hebben gemaakt....het is weer een prachtig rijtje en ik hoop dat de inspiratie vanzelf opkomt bij het zien van de voorbeelden.
Heel veel plezier met de challenge en graag zie ik jullie weer in het deelnemers-rijtje staan.

Een hele fijne dag en een hele dikke knuffel van Plony........

Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/  : laces and pearls
http://craftyourpassionchallenges.blogspot.in/  : anything goes
http://ema-ginationstation.blogspot.in/  : anything goes
http://stampartic.blogspot.dk/  : gebruik bloemen

36 opmerkingen:

  1. echt supergaaf, en wat is dit leuk om te doen hé!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk heb je hier weer van gemaakt Plony en het is weer prachtig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een plaatje Plony, helemaal super met al die lieve beertjes en versierselen.

    xx Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitternde babykaart Plony, heel mooi gedaan in een beokjesvorm!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzonder mooi gedaan, errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo Plony, wat schattig is dit zeg.
    Mooie kleurtjes en zo mooi met al die prachtige details, wat zal Jolanda daar blij mee zijn geweest.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er schattig en mooi uit! leuk om zo iets te krijgen hoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat schattig erg mooi leuk om te krijgen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastisch boek. Zo mooi met de kleuren die je gebruikt hebt.
    Bedankt dat je meedoet bij Craft your Passion.
    xxx Michelle (DT)
    Je kan ook bij Inspiration Destination meedoen.
    http://ema-ginationstation.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar had ik hem óók al bij gezet Michelle....dankjewel dat je toch even seinde.
      xxx Plony.

      Verwijderen
  10. Inderdaad het komt er vaak niet van om eens bv een minite maken, erg leuk om te doen en ik vind deze FANTASTISCH MOOI!
    Kijk m'n ogen uit naar alle mooie vintage en toch ook eigentijdse details.
    Kan me voorstellen dat opa en oms daar blij mee waren!
    Fijne week enne leuke challenge!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig boekje, Plony.
    Je mannenkaart hieronder is ook weer een plaatje.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat schattig Plony
    heel mooi gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind 'm echt kei-gaaf Plony!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een te gek project Plony!
    Je weet ik hou er van....en dan nog met die lieve beertjes....
    Daar zal ongetwijfeld al heel veel plezier aan beleefd zijn!
    Fijne avond!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eeen supermooi babyboekje
    hoor Plony , schitterend gemaakt !!

    Groetejss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat schitterend mooi is je vintage boekje vol met gezellige teddybeertjes! Je zult het maar krijgen.... natuurlijk werd dit super gewaardeerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeel erg leuk is dit babyboekje Plony....zoooo leuk met die beertjes....dat zal de kersverse Oma zeker leuk gevonden hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig babyboekje Plony. Heel mooi gemaakt.Ik kan me voorstellen dat Jolanda daar heel blij mee was.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Plony wat een super lief teddy bears boekje, ik ben benieuwd wat je nog meer voor mooie projectjes gaat laten zien.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awesome project which will, I'm sure be treasured by the recipient.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat ziet dit er weer prachtig uit Plony

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ray ban aviator sunglasses sale with abilities, but cheap ray ban sunglasses australia also quite a lot of danger. Underworld Commander, nose licking the blood, both live gripped day. ray ban aviator sunglasses sale Cheap ray ban sunglasses sale australia decided to take revenge from the moment embarked on a frightened way, though living Of course, the underworld is also insane, where lawlessness, where ray ban sunglasses outlet australia unlimited ray ban aviator sunglasses sale arrogance here do .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is so adorable! Love the soft touch of blue!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, je weet gewoon niet waar je moet kijken, zoveel moois!
    Wat is dit boekje prachtig!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig werkstukje, ik vind het werkelijk beeldschoon, zoveel moois bij elkaar!! Je zult het maar krijgen... de bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Plony wat een schitterende creatie zo een mooi boekje leuke van kleuren en zoveel leuke details echt PRACHTIG !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo mooi weer deze keer. Prachtig! En wat een leuke challenge hebben jullie deze keer weer bedacht, heb mijn kaartje al gelinkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi boekje om cadeau te krijgen Plony. Gaaf die ronde vormen en al die mooie details. Je hebt alles in stijl verwerkt en volgens mij heb je er ook van genoten om dit boekje te maken. Echt helemaal top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thanks for sharing and joining us at Inspiration Destination. Hope to see you again and good luck!
    Ema
    IDCB Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a beautiful mini-album! Love it!
    Outi x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gaaf!!! Plony. Kan me voorstellen dat ze er blij mee was :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. dit is echt zo gaaf en geweldig om zoiets moois cadeau te krijgen.
    ikke ben nog niet jarig ha,ha.
    echt super gaaf gedaan.
    liefs van anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige creatie Plony ... De vorm is geweldig mooi en dan die aankleding... super, super ... Wat een prachtig geschenk ... Echt iets om te koesteren ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja Plony idd OPA vind hem ook erg mooi ik heb hem eigenlijk nog nooit zo met veel intresse naar iets zitten kijken. Het enige wat hij zei was nou daar zitten heel wat uurtjes in dus dit is echt een compliment uit zijn mond, want als ik iets laat zien is het dit zit scheef moet je ff over doen of dat past niet bij elkaar whahahaha nou heb me voor genomen om niks meer te laten zien alleen als het af is hoor.
    We vinden het nog steeds prachtig en het staat echt te pronken in huis hier. Dank je wel Plony nogmaals en wie weet ga ik ook is een keer iets anders uit proberen dan alleen kaarten te maken.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.