vrijdag 6 februari 2015

Love is in the air....


Love is in the air....voelen jullie het ook???
Als je het niet voelt dan kun je er op de blogs niet omheen want de harten en de cupido-pijlen vliegen om je oren hahaha.
Ik dacht ik doe ook maar mee en maak een lief LOVE-kaartje met een Bestie-digi van Sherri Baldy.


Deze keer niet roze als de hoofdkleur maar ik heb gekozen voor blauw......en wéér als ik naar de kaart kijk dan denk ik....beetje vintage....shabby.....het blijft grappig....


Ik mocht pas bij Krea Teja wat leuke dingen uitzoeken omdat ik een wedstrijd had gewonnen bij haar op FB en ik heb o.a. deze vlinderrand van Memorybox uitgekozen.....ik vind het zo'n mooi fijn vlinderrandje....helemaal passend bij deze kaart.....


en de vlinders die je er dan uit snijdt kun je los op je kaart gebruiken....zoals je hier goed kunt zien....


Ik heb ook wolkjes uitgedraaid en uit de wolkjes vallen de hartjes naar beneden.....Love is dus niet alleen in the air.....maar valt er ook uit....hahaha


Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen voor een LOVE-kaartje want er zijn challenges in overvloed waar je nu je kaartje bij kunt linken....
Ik ga ook maar weer eens een poging doen.....

Fijn weekend allemaal, xxx Plony

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/  : anything goes
http://crafts4eternity.blogspot.nl/  : with love
http://sisteractcardchallenge.blogspot.nl/  ; anything goes
http://simplycreatetoo.blogspot.nl/  : use hearts
http://4craftychicks.blogspot.nl/  : handcolored image
http://bestieschallenge.blogspot.nl/  : hearts and arrows
http://meetatthescrapperscorner.blogspot.nl/  ; anything goes

31 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een heerlijk romantisch mens en je kaart straalt de liefde ook helemaal leuk. En wat betreft die vlindermal ........................dat wordt hier een hebbertje hoor ;)

    liefs van jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een en al liefde op dit mooie kaartje ik ben helemaal in love van de vlinder mal groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh die is mooi Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Plony. De vlindermal is ook errugg leuk.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie LOVE kaart Plony. Prachtige details en kleuren gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony wat een prachtige kaart, deze My Besties digi heb ik ook zo schattig. Ik heb haar een keer met donkere huidskleur en velle kleurtjes gekleurd maar jouw versie is zo lief!!
    Fijn weekend, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in het blauw met mooie vlindermal.
    Erg mooi gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi in zacht blauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so gorgeous Plony, I like the adorable image and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een scheetje! Hij is prachtig geworden in het blauw en mooie vlindermal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een lieverdje geworden Plony en het lijkt inderdaad of het hartjes regent. Ik vind het een plaatje geworden met die mooie randjes en kantjes en die vlinders zijn super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooooow Plony de liefde spat ervan af...vooral die hartjesregen is heel leuk en dan
    die vlindermal is inderdaad heeeeel fijntjes TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje van een kaart weer Plony,leuke kleurtjes, het is een en al love hier, mooi gemaakt met al die hartjes erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony wat een super romantisch kaartje ... De kleurtjes zijn zeker super mooi en dan die prachtige vlindermal ... wow ik ben er weg van ... Hele mooie details op jouw kaartje zoals de hartjes die dwarrelend uit de lucht vallen ...
    Een heel geslaagd kaartje ...
    Groetjes en een heel gezellig weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A beautiful romantic card, the image is so sweet.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een knappe kaart.
    Ik vind het prachtig dat je je eigen vintage stijl erbij gebruikt.
    Wil ik ook altijd proberen, maar mij lukt dat niet.
    Mooi gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij ziet er weer super uit!
    Het is inderdaad een hele mooie rand met die vlinders en wat heb je het stempeltje weer mooi ingekleurd!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig weer Plony, heel mooi gedaan met het blauwe papier en de roze bloempjes. Bestie is ook weer tiptop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi al dat blauw en dan dit schatje dat er tussen uit nalt Plony! Ja het is idd hartenmaand en ik heb geloof ik nog nooit met 1 kaart aan zo veel challenges meegedaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,
    Wat een prachtige kaart ,mooie mallen en vele leuke liefdevolle details .
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love this its beautiful.
    Thank you for sharing with us over here at Meet at the Scrappers Corner and best of luck with your entry.
    Annette DT Leader

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is gorgeous Thank you for joining us Meet at the Scrappers Corner
    Michelle DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    prachtige kleurencombi! En de vlinderrand is inderdaad heel fijntjes en dubbel leuk dat je de vlinders er uit kan halen en ook gebruiken.
    Supermooie kaart!.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Plony what a gorgeous card you have here, I just love it. Thank you for sharing it with us at meet at the Scrappers Corner for our February challenge. Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous project. Thank you for joining our challenge at Meet at the Scrappers Corner . Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card! Thanks so much for sharing with us at Simply Create Too!

    Hugs, Marja
    Simply Create Too DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Really lovely card thank you for joining us at Meet the Scrappers Corner Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lovely card :) thanks for joining us at Crafts 4 Eternity hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Plony, this is gorgeous. THank you for joining us at Meet at the Scrappers Corner this month. Hugs, Antoinette {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful !!! Thanks for joining us at Creative Fingers Challenge!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.