donderdag 1 oktober 2015

Happy Birthday

Yes.....hier ben ik weer........
Afgelopen dinsdag was Jolanda uit mijn vintage-team in Lekkerkerk en die wilde graag kleuren en ALLES weten over pocket-letters.......hahaha.
We hebben een hele gezellige dag gehad en dat gaan we zeker nog eens herhalen.

Aan deze pocketletter was ik begonnen en die heb ik ook dezelfde avond nog afgemaakt....



Ik heb 2 afdrukjes gebruikt van Tilda uit de Boho serie van Magnolia en ik blijf het zeggen hoor....wat schattig zijn ze toch......te leuk....


De taart is gemaakt met malletjes van Magnolia en ook de vlaggenlijntjes zijn van Magnolia....heel veel magnolia gehalte dus deze keer....


Ik had een beetje pech met de afdrukjes....bij het ene Tildaatje viel er een druppel lijm op het gezichtje toen ik klaar was met kleuren en bij de andere had ik inkt aan mijn vingers wat ergens terecht kwam waar ik het liever niet wilde....maar met een beetje doorzettingsvermogen heb ik de boel toch nog redelijk weten te redden hahaha......ik wilde de handel eerst al het raam uit gooien maar heb het toch maar niet gedaan hihihi.......


Het eindresultaat is best leuk geworden dus.....niet meer aan denken toch?

Ik hoop dat jullie het weer leuk hebben gevonden hier op Plony's blog en ik wens iedereen een hele fijne dag en graag tot een volgende keer.

xxx Plony

Challenges:
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.de/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.it/ Lace/pearls/die-cuts/pink/flowers.....
http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful, Thanks so much for joining us at All About Magnolia for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony, heel veel werk met al die minikaartjes, maar ook heel veel embelies te zien. En dan die knappe Tilda en die mooie taart...........Schitterend weer!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een duizendpoot Plony. Maar gaaf gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie met die leuke kleine kaartjes Plony...en ook weer prachtige Tildaatje erop ...met een heleboel leuke accentjes erbij...GEWELDIG MOOI!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pocket-letter Plony!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Plony, I like everything about it!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    wauww zeg wat een top creatie super mooi
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Plony, what a stunning card, love the image and all the embellishments. Beautiful lace border and thanks for joining our challenge at Dream Valley and we hope to see you again soon. Jennifer DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een hele mooie creatie Plony. Je ziet er niets van de pech die je had met lijm en inkt. Maar goed dat je hem niet het raam hebt uitgegooid. Stel je voor zeg. Maar ik kan me voorstellen dat je eerst even baalt.
      Groetjes, Wies

      Verwijderen
  10. Prachtige pocketletter Plony

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Plony. Je bent al een echte "pocket letter professional" :). Ik moet nog aan mijn eerste beginnen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit en als je niet gezegd had dat je pech ermee had, was het ipons niet opgevallen. Dus inderdaad niet meer aan denken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig heb je hem niet uit het raam gegooid. Je pocketletter is prachtig! Wauwww!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eigenlijk heel jammer dat je het niet uit het raam hebt gegooid, want dan had ik het opgepakt en meegenomen hoor whahaha. Maar alle gekheid op een stokkie ik weet waar het zat en je hebt het heel mooi weg gewerkt niets meer van te zien vanaf deze kant en hij is echt geweldig geworden. Wij gaan hem zeker nog een keer over doen die dag.

    Liefssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.