vrijdag 6 november 2015

hieperdepiep....4 jaar blog

Hallo allemaal.......Vandaag precies 4 jaar geleden is plonysbloggie de lucht in gegaan......en wat zijn we een stuk wijzer dan 4 jaar geleden hahaha....ongelofelijk wat ik in die 4 jaren heb gedaan en heb geleerd. Ik hoop er nog heeeeeel wat jaartjes aan vast te plakken......bloggen is hartstikke leuk en hoewel ik zie dat er heel veel naar FB verhuisd hoop ik toch dat de blogs er niet uit gaan.

Ik wil volgende week een prijsje weg gaan geven dus als je kans wilt maken.....laat even een reactie hier achter en wie weet wordt jij er wel uitgeloot.

Nu ik hier tóch ben laat ik ook mijn laatste kerstkaarten nog maar even zien......2 heeeeeeele verschillende kaarten.....ik hoop dat jullie er van genieten.

Zonder verdere uitleg.....





na deze romantische kerstkaart nog iets heel anders....





Fijne dag allemaal!!!!

Liefs van Plony


The first card is joining the challenges at:

http://www.kreativscrappingblogg.no/
http://pictureandscrap.blogspot.nl/
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/
http://scrap-craft-inspiration.blogspot.nl/
http://de-egel.blogspot.nl/

49 opmerkingen:

  1. Vind je beide creaties weer echt super mooi, geniet altijd zo van kou mooie kaarten, cadeautjes en weet ik wat je allemaal maakt, ook je verhalen over je kleinzoons vind ik erg leuk, volg je ook op FB, ik zou ook wat meer willen bloggen, maar vaak laat mijn gezondheid mij in de steek. Dus Plony .......voooooorrrrraaaaallll doorgaan,
    Lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele mooie kaartjes! Mooi met die glitteraccenten en het zilver! En dan die kleurrijke boemetjes erbij! Ik ben geen Fb'er - Ik hoop dus ten zeerste dat blogger blijft bestaan! Proficiat met je vier jaar in bloggerland en over de 400 volgers ! Wauw!!!! Met zoveel volgers moet je dit blog wel houden! haha! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor met 4 jaar bloggen, ja ik vind het ook nog steeds erg leuk en gezellig,
    zal het ook nog lang blijven doen hoor.
    En wat zijn je kaarten weer schitterend zeg, ook daarin ben je gegroeid, steeds mooier ☺
    Je kunt wel meedoen met onze challenge bij De Egel....
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 4 haar bloggen. Ik had eigenlijk al jaren facebook en ben pas een jaar aan het bloggen hihi.
    Prachtige creaties heb je weer gemaakt!
    Fijn weekend alvast.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony, ik ben helemaal weg van jou kaarten en ben onlangs dan ook volger geworden van je blog
    Ik al een paar keer wegens mijn drukke leventje moeten verzuimen in het blogland, maar toch pak ik iedere keer de draad weer op het is te leuk om blogland op te geven dus ik hoop echt dat het niet verdwijnt. Ik blijf je volgen haha....

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Plony, je bent een voorbeeld voor me dus lekker door gaan in blog land.
    Je maakt schitterende kaarten en ik kan helemaal genieten van jou roze kaarten hihi.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 4 jaar bloggen en gewoon lekker doorgaan want ik geniet wel altijd van je creaties hier.
    Beide creaties zijn weer schitterend geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, very nice cards, im impressed! love the pink details in first one, great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. moet zo lachen met je 'hoop dat jullie er van genieten'... Tuurlijk genieten we telkens van je kaartjes!
    Proficiat met je 4 jaar bloggen en je prachtige creaties!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je 4 jarige blog verjaardag Plony!
    Wat gaat de tijd toch snel hè.
    Dat we alweer 4 jaar van jou prachtige vintage creaties mogen genieten.... Ga vooral zo door Plony, op naar het eerste lustrum!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach.. nu vergeet ik nog te zeggen dat je kaartjes hoe verschillend ze ook zijn weer heel mooi zijn!
      Ik persoonlijk ga voor de roze, heerlijk die kantjes, frutsels e.d.

      Verwijderen
  11. Ja wat vliegt de tijd hè Plony! Jij bent een jaar eerder met je blog begonnen als ik en ik hebeens even rustig door je jaar van 2011 heen gescrold , haha Wat is er dan veel veranderd in onze hobby hè! Zoveel meer aan versieringen bij gekomen en prachtige papier lijnen. Ik herkende aan de kaartjes van toen veel aan mezelf, wie is niet zo begonnen. Door het bloggen krijg je zoveel ideeën en inspiratie en ook ik kan zo genieten van de reacties over en weer! De kaartjes die ik van blogdinnen heb gekregen en in de kamer hangen te pronken, hebben ook zoveel bekijks....dat zijn geen kaartjes meer maar pronkstukjes zeggen ze dan! leuk hè! Op naar de 5 jaar Plony en blijf vooral in blogland lekker actief!
    Je kerstkaartjes niet vergeten, whaha....dat zijn weer hele mooie en ik sluit me bij Janneke aan de roze versie is weer helemaal te gek! Heerlijk al die kantjes, bloemetjes, pareltjes etc. etc.
    Fijne dag en geniet van je blog berichtjes!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oogverblindend mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: en natuurlijk gefeliciteerd met je 4-jarig blogjubileum!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze weer supermooi in elkaar gefreubeld Plony, proficiat met het 4jarig jubileum van je mooie blog ga zo door....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstcreaties heb je gemaakt. Ze zijn beide inderdaad heel verschillend.
    Gefeliciteerd met je 4 jarig blog. Ik hoop dat het nog een hele poos doorgaat het bloggen, want ik heb geen Facebook en ik vind het bloggen ook erg leuk. Ook al heb ik niet altijd veel tijd om bij iedereen te reageren. Maar er naar kijken, doe ik altijd wel.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En of ik er van geniet Plony, 2 prachtige afwisselende kaarten met weer heeeeel veeeeel moois te zien. Schitterend hoor, ik geniet er volop van.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Plony met je vier jarig bestaan!! En nog vele blogjaren!!
    Ik geniet hier altijd volop!!! Zo gaaf wat je allemaal maakt en zoveel!!!
    Ik neem mijn petje voor je af!! En ik bemerk het ook ze willen steeds meer naar FB verplaatsen, vind ik ook zo jammer, maar ja we zullen zien.
    Gelukkig hebben we ook FB waar ik altijd volop geniet van je mooie hond! Ze is prachtig en ondeugend, hihi.
    Maar nu je kaarten, wauw wat gaaf zo mooi en inderdaad zo verschillend maar echt prachtig!!
    Ik ben niet zo actief in reageren op dit moment maar dat hoef ik vast niet uit te leggen, maar ik kijk altijd overal en zie dus ook alles voorbij komen! Ook hier!! Ik weet ook nog heel goed dat ik in mei 2013 hulp kreeg van je om mijn blog aan te maken. Daar ben ik je nog steeds erg dankbaar voor!! Zou het ook niet meer willen wissen.
    Nou een heel verhaal van mij, ja klopt, ik wordt sinds vandaag een beetje actiever, wil het weer gaan proberen om meer berichtjes te gaan plaatsen. Whaha, ik heb mijn schade wat ingehaald met dit lange verhaal.
    Dankjewel Plony voor steeds al dit moois op je blog en bij wlvc!! Ik ga binnen kort weer proberen hoor om mee te doen, weet alleen niet of dit keer het me lukt. Maar komt goed.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook bij jou zeg ik : 4 jaar?? Hetl lijkt al zo veel langer dat we van jouw schitterende (en bomvolle *lol*) creaties mogen genieten dus vooral zo doorgaan Plony!!! Van FB moet ik niks hebben, geef mij maar een welgemeende reactie op mijn blog ipv zo'n nikszeggend duimpje. Kost wel meer tijd dus ik reageer ook lang niet op alles wat ik zie anders begint het bijna op werken te lijken ipv een hobby hebben en dat kan de bedoeling niet zijn toch?
    Je kerstkaarten zijn weer helemaal a la Plony, mooi mooi mooi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lange tijd he? 4 jaar hetzelfde blog. Ik had voor ik met dit kaartenblog begon al een ander blog gehad, 2 zelfs. Maar die eerste was niet van blogger. Ik geniet er nog steeds van. Dat geraniumverhaal van mij zalhet nog lang uithouden hoor.
    Dan je kaarten, die eerste had ik al op facebook gezien vanmorgen. Maar ik ben niet zo van facebook.
    Dat blog kan je bewaren en facebook is zo weer verdwenen. Soms zelfs zonder dat je er een reactie op hebt. Maar je eerste kaart is een plaatje, die tweede , de bol, daar droom je weg bij. Prachtig.
    Gr leny w
    Ik had zelf al door, toen kwam jij, later Henriette, met waar de 5 bloemen van waren, Maar anderen vertelden het me ook. Gaaf eigenlijk he?
    Tot morgen hoop ik. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Time flies.... Wat is dat waar!! Al 4 jaar genieten van je blog en zoveel moois maken en laten zien (niet alleen jij maar ook wij!). Je bent een inspiratie voor alle vintage liefhebbers en ik hoop je nog lang te bezoeken.
    Proficiat Plony!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je al 4 jaar een blog hebt. Ik geniet altijd van je mooie kaarten.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alweer 4jaar Plony, meis waar blijft de tijd, gefeliciteerd en op naar de 10 jaar zou ik zo zeggen, laten we hopen dat het bloggen niet naar de achtergrond gedrukt wordt, door Face- Book.
    Je kerstkaarten zijn weer beeldschoon, er is weer zoveel op te zien, het is weer smullen hier op Plony,s bloggie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Plony!
    Ik kijk vaak mee😌
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Plony!
    Ik kijk vaak mee😌
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 2 prachtige kerstkaarten Plony.

    ennnnnnnnnn

    Van Harte Gefeliciteerd met je blog van 4 jaar.

    Ja ik zie ook veel op facebook maar ik vind de blogs nog steeds mooier en leuker en veel persoonlijker.
    Ik hoop dat we nog steeds blogs kunnen blijven volgen en gebruiken.
    Dus Plony we blijven elkaar zien en inderdaad veel geleerd en gedaan al.
    Ik hoop je nog vele jaren tezien
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een geweldige mooie kaarten en dat je blog al weer 4 jaar bestaat wat gaat de tijd snel ik hoop dat je nog heel veel jaar blijft bloggen ik geniet altijd van je mooie creatie,s gefeliciteerd er mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vier jaar alweer zolang kennen wij elkaar dus al...tijd vliegt ha ha! Ik zelf ben niet zo'n Blogger maar kijk best wel eens bij jou creaties op je blogs! Lekker blijven bloggen hoor nog heel veel jaren erbij!
    groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou Plony, dat is inderdaad alweer lang! 4 jaar! Kun je je voorstellen dat je nog geen blog had. Zo leuk en ik blijf zeker bloggen. FB is leuk, maar erg vluchtig en ik vind dat toch onpersoonlijker.
    Over een half jaar kun je alles weer op FB zetten en niemand die het merkt.
    Je beide kaarten hebben 1 ding gemeen: de prachtige bloemen!
    Ze zijn weer top!
    Tuurlijk wil ik wel kans maken in de verloting..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waar blijft de tijd, 4 jaar al weer aan het bloggen. In die 4 jaar heb je heel veel schitterende creaties laten zien, fijn dat we mochten meegenieten van al dat moois. Voor mij mag het ook nog vele jaren zo doorgaan. Je kerstkaarten zijn schitterend!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze zijn ook weer prachtig hoor en ik ben het met je eens vind het bloggen toch leuker als de facebookberichten. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Al vier jaar in blogland actief! Op naar de volgende vier!

    Je creaties zijn weer geweldig mooi, Plony! Super!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hip, hip, hoera ... gefeliciteerd Plony met het 4-jarig bestaan van je prachtige blog ...
    Ja bloggen is toch wel heel erg leuk en je kan de kaartjes toch veel beter bekijken op een blog hoor !
    Deze kaartjes zijn weer oooh zo super mooi ! Het design papier van de kerstbal is zoooo geweldig mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je jubileum! Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je jubileum Plony, er komen er zeker nog vele jaren bij, en je kaartjes zijn allebei weer prachtig, Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A gorgeous card and Christmas hanging bauble. Beautiful details on them both.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Plony,

    Gefeliciteerd!! Wauw wat vliegt de tijd!
    Ikvind je beide kaarten weer super. Dat romatische heeft echt wel een hoog roze gehalte dus wel een favoriet met die mooie ster en vele bloemen en toch... die kerstbal vind ik ook mooi. Leuk met die klei. Ik heb het vorige week ook gekocht maar nog niet gebruikt. Toch n beetje spannend.
    Leuk met dat rendiertje!
    Ik hoop je nog vele jaren te kunnen volgen :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat mooi om te zien dat je zoveel verschillende stijlen beheerst. Het zijn weer twee prachtige kaarten geworden. Gefeliciteerd met je blog jubileum!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd Plony met de 4e vejaardag van je geweldige blog....wat kom ik graag een kijkje nemen bij je prachtige creaties....ik doe zoveel inspiratie op altijd....Ook deze kaartje zijn weer regelrechte TOPPERS....zo mooi al die zorgvuldige uitgekozen accentjes....
    groetjes en een fijne zondag

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Plony,
    van harte gefeliciteerd met je 4 jarige blogviering
    en wat zijn je creaties mooi zeg toppie gemaakt !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 4 jaar bloggen, lang al, en nog steeds zien we kaartjes en creaties van je. Reageren lukt niet altijd maar het volgen wel. Het is altijd weer mooi om te zien wat een ander er van maakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Alweer 4 jaar de tijd vliegt voorbij, van harte gefeliciteerd ik hoop nog heel lang van je blog te genieten.
    Je kaarten zijn beide weer een genot om op je mat te krijgen prachtig afgewerkt zoals we van de zijn gewent.......Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Two beautiful creation Plony, love your card and that sweet Christmas bauble. Thank you for joining us over at Scrap & Craft Inspiration. Good luck in the draw. Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh such a beautiful card and Christmas ornament. ♥
    Thank you so much for joining us at Card and Scrap.

    Groetjes, Line

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Allebei je kaarten zijn prachtig! Op je bovenste kaart heb je heel mooie details verwerkt. Op de onderste is de bloementoef een mooie aanvulling. Met jou hoop ik dat we met z'n allen gezellig blijven bloggen.
    Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh, what lovely cards! I really like the soft colors and all the details. Thanks for joining us at Kreativ Scrapping :-)
    Best wishes from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige creaties, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief
    groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.