zondag 1 november 2015

Meeeeeeer kerst.....

Ik dacht ik wacht tot de blogpost van morgenmiddag maar ik gooi er nog maar een paar in hoor.....
Ik ben nu zo druk met de kerstkaarten dat ik er straks nog meer dan genoeg heb om te laten zien en dan blijven deze ergens hangen hahahaha...of ik vergeet ze....of zoiets....

Zonder verdere uitleg......voilá.....een kerstbal en een want.....
Simpel maar...het gaat wel snel op deze manier en ze zien er best aardig uit......









Dan zeg ik nu écht.....tot morgennnnnnnnn.
Liefs van Plony

10 opmerkingen:

  1. Ze zien er best aardig uit zegt ze dan. Ik vind ze prachtig! Kom maar op hoor met de kerstkaarten!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony Wat geweldige Mooie creaties. Heel erg mooi gemaakt. . De bal vind ik prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhh ik ben helemaal verliefd op die kerstbal...gááf Plony. Je want is ook mooi maar de bal heeft mijn hart gestolen ;p Práchtig dat winters tafereeltje en die mooie bloementoef....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Christmas projects Plony.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt Plony! Dank je wel voor je lieve berichtje en jaaah het begint weer een beetje te kriebelen, hihi.Maar ik ben ook nog veel aan t borduren hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, en die Kerstbal is SUPERSSS!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaarten Plony.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Plony, prachtige kaarten met schitterend papier, vooral bij de ronde kaart waar het dorpje zo goed zichtbaar is, mooie bloementoefjes en mooi details. Super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bal wil ik wel in mijn boom hangen!!(LOL). En de tweede kaart is ook zoooo mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moooooooooooi Plony, sluit me bij Lia aan *lol*!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.