maandag 2 november 2015

Nieuwe challenge Marvelous Magnolia

Hallo allemaal......

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia en onze opdracht voor deze challenge luidt: WINTER.

Ik heb deze keer een deurhanger gemaakt en op de deurhanger heb ik een klein huisje geplakt waar uit het raam door Tilda naar buiten wordt gekeken.....



Ik heb weer verschillende sneeuwsoorten gebruikt om het winterse effect te krijgen en deze keer heb ik niet 1 maar 2 afdrukjes gebruikt...ook eentje voor buiten het huisje....lekker warm aangekleed in de sneeuw.....



Vanaf deze hoek kun je heel goed de grappige foamclay sneeuwballetjes zien die ik heb gebruikt op de winterse muts van Tilda....Ik begrijp dat niet iedereen heel enthousiast is over de foamclay maar ik vind het geweldig....Ik neem een beetje aan mijn vinger....plaats het waar ik het wil hebben en werk het bij met het bolletje van een embossingpen....



Hebben jullie inspiratie gekregen om een winterse creatie te maken???
Doe lekker mee bij Marvelous Magnolia.....laat ons maar versteld staan......Graag!

Lieve groetjes van Plony

Challenges:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://simplymagnolia.blogspot.co.uk/
Winter Wonderland
http://notjustcardschallenges.blogspot.co.uk/
http://pennyblackatallsorts.blogspot.co.uk/
http://allsortschallenge.blogspot.co.uk/
http://www.kreativscrappingblogg.no/

19 opmerkingen:

  1. gossie plony wat kan je er toch wat van iedere keer zie ik van die geweldige creatie's zoals deze schitterende deurhanger
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plony ik zou nog graag mee willen doen met de challenge , maar ik krijg mijn kaart niet gelinkt en tis bijna 18.00u .... HELP

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Plony!
    Je hebt de vaart er maar in met al je mooie creaties van de afgelopen dagen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Wat een leuk idee een kerstcreatie op een deurhanger die is echt schitterend !!!
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat enig weer! Je bent lekker op dreef zeg! komt zeker door het mistige weer, lekker freubelen...
    Het is een top voorbeeld!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is absolutely gorgeous, a beautiful hanger.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige wintercreatie Plony, er is weer zoveel leuks te zien. Dat heb je weer prima voor mekaar

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so creative! Love the colors and all the wonderful details! Many thanks for sharing with us at Penny Black and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, super, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Wat moet ik nou nog meer zeggen.

    Liefssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk mijn ogen uit ik zie zoveel leuke details, het is weer een bjoetie geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A really lovely Christmas ceration and perfect for our theme, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a precious hanger! So adorable and such beautiful detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful, perfect for our challenge, thanks for joining us at Allsorts this week, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. absolutly gorgeous !!
    thanks for playing at simply magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wow this is so pretty and it looks like a lot of work went into it too.
    Thanks for sharing with us at Penny Black & More this month.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig plaatje Plony, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat n prachtige kaart Plony en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Plony en wat leuk dat je mee doet met de Time For Magnolia challenge!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very beautiful piece. Love the details and the fun image. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.