dinsdag 3 november 2015

Nieuwe challenge WLVC

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij WLVC.

Ivm een probleempje met een sponsor heb ik een prijsje ingezet wat ik op de beurs heb gekregen van Anne Marije als extra om eens weg te kunnen geven....Deze mixed media-set zal samen met een prijsje van mezelf de prijs zijn die te winnen is bij deze challenge.....en ik weet zéker dat de winnaar niet teleurgesteld zal zijn als de prijs op de mat valt.

Met dank dus aan.....


De opdracht voor de komende weken luidt: maak een vintage kaart/creatie en gebruik minimaal 5 bloemen.
Dat wordt dus uitpakken met de bloemen....zoek de bak met bloemen maar op of maak ze zelf....ook heel leuk natuurlijk.

Mijn bijdrage deze keer om jullie te inspireren is de volgende kaart....shabby chic....


Een kaartje zónder plaatje....weer eens iets anders en deze stijl spreekt mij persoonlijk ook heel erg aan....


Natuurlijk zit er verder alles wel op en aan hahahaha.....kant, bloemen.....hé.....ik zie geen vlinders....hahahaha....is dat nou wat. Oké...een Plony-kaart zonder vlinder vandaag.....


Maar die 5 bloemen die heb ik wel gehaald hoor.......dat stelt voor mij niets voor hihihi.

Gaan jullie weer meedoen bij WLVC.....ik zie jullie graag verschijnen in het rijtje. Meedoen kan tot 17 novemer 18.00 uur.

Een hele fijne dag en liefs van Plony

9 opmerkingen:

  1. Zeg het met bloemen...:-), mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met heel mooi kant bloemen en embelishments. Vooral het lepeltje vind ik er zo prachtig op!! Op deze manier heb je ook helemaal geen plaatje nodig. Toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is toch een super mooie kaart met een heerlijke shabby look, houden wij zo van he?
    heel mooi opgebouwd en natuurlijk ontbreken de kantjes niet waar we beiden aan verslaafd zijn ha,ha.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony ,
    wat een mooie kaart geslaagd zonder plaatje zeker en vast .
    Mooie bloemen prachtige shabby chic kaartje .
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schitterende kaart Plony. Zeker mooi zo zonder plaatje, ik denk dat ik deze maar eens op ga slaan. Heel inspirerend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Plony, ik mis het plaatje helemaal niet. Mooie decoratie heb je gemaakt, het is écht een shabby CHIC kaartje...;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook mooi Plony! Leuke uitdaging, ik ga de bloemen erbij pakken, voor mij wel even geleden merk ik nu, haha! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook mooi Plony! Leuke uitdaging, ik ga de bloemen erbij pakken, voor mij wel even geleden merk ik nu, haha! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.