donderdag 10 maart 2016

Gezellig knutselen....altijd leuk

Hallo allemaal....even geleden weer door alle DT-opdrachten die er gedaan moesten worden maar vandaag even tijd voor iets anders.
Regelmatig wordt er aan mij gevraagd of ik workshops wil geven in het inkleuren van de afdrukjes maar daar ben ik dus niet zo'n type voor. Ik heb mezelf het kleuren aangeleerd met de copics maar kleur dus ook op MIJN manier en dat druist misschien wel helemaal tegen de regels in zoals het zou horen. Toch vind ik het wel leuk om zo af en toe eens iemand te helpen die graag wat meer wil kleuren maar het nog niet helemaal op de rails kan krijgen.
Zo ook vandaag....heerlijk een hele dag zitten kleuren en freubelen met een mevrouw die ik via FB heb leren kennen.

Natuurlijk heb ik mijn kaartje op de Plony-manier afgemaakt en dit is het resultaat van een hele gezellige dag...


Bij de action hadden ze weer heel mooi papier...wat ik nog niet had whahahaha....en daarmee en met het ingekleurde afdrukje is dit gezellige voorjaars/paas-kaartje ontstaan.


Schattig zoals ze daar zit op het muurtje met haar bloempotje.....


De piepkleine paaseitjes gaan jullie nog vaker tegenkomen binnenkort hoor...ze zijn er zo schattig bij...

Dit was het voor vandaag.....wat kan een hobby toch gezellig zijn...en zéker ook met elkaar.

Een hele fijne avond en lieve groetjes van Plony.


Challenges:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
http://trimmiescraftchallenge.blogspot.nl/

24 opmerkingen:

  1. Vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card with such a wonderful layout!! I am in love with those little eggs they are adorable! Such a sweet Tilda with stunning colouring!!! Crafty Cuddles Jay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een BEAUTY van een kaartje gemaakt Plony....en Tilda heb je een schitterende outfit aangegeven....heel leuk die bloemetjessokjes en het is net of die haren glanzen...ZOOOOOO mooi !!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Plony! Hele mooie creatie en het is altijd heel fijn om iemand op weg te helpen. Leuke spulletjes heb je gebruikt. Ik heb mezelf verboden om nog langer papier te kopen, of moet ik toch maar even langs de Action fietsen, hahaha. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Plony.
    Leuk die eitjes en wat een mooie bloemetjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Plony, schitterend en stralend gekleurd magnoliaatje, zoveel mooie materialen weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Plony dat is weer een schatje je kaartje ZOOO PRACHTIG !
    Wat leuk van die kleine paas eitjes op je kaart .
    Och wat leuk samen kleuren knutselen gezellig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super.. wat ik me nu al een tijdje afvraag.. wat zijn die witte puntje/bobbeltjes om Tilda. ik kom het vaker tegen.. en het ziet er zo leuk uit.. je kaart is prachtig.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die puntjes maak je met...in mijn geval...een Sharpie permanent marker Miranda....

      Verwijderen
  9. Ja hoor Plony ik zit ook telkens met zoveel bewondering naar je ingekleurde stempeltje te staren ... Wat kan jij dat toch formidabel goed ! De afwerking van het kaartje is echt weer een typisch Plonykaartje geworden waar zo veel moois op te bewonderen is ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A stunning card, the image is adorable.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer prachtig Plony. Jouw manier is schitterend, hoe je het inkleur ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje is dit Plony, mooie kleurtjes en het papier staat er ook al zo supers bij.
    Leuke details, kortom een toppertje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kom net terug van mijn avonddienst en dan is het toch zo leuk om even op de bloggies te kijken! En ja ik zou ook graag een keer samen willen kleuren, haha jullie wonen ook allemaal zo ver! Het is weer een beeldig kaartje geworden Plony!
    Je hebt ook altijd van die prachtige vlinder randen....ik geniet hier weer volop!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend is hij weer geworden, mooie vlinderrand en prachtig papier,
    gewoon een fantastisch geheel daar ga je vast weer mee scoren.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart heb je gemaakt Plony - supermooi samengesteld met mooie details, superleuk die eitjes. Fantastisch mooi gekleurd ook - dikke WAUW. Kleuren is bij mij ook heel persoonlijk, gevoelsmatig en zelf aangeleerd en of het nu met of tegen van die illustere regeltjes is tja who cares ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een plaatje Plony, heerlijk voorjaarsachtig. Tilda is mooi ingekleurd en de decoratie op de kaart weer heel leuk gecombineerd. Het blijven toch kleine cadeautjes dit soort kaarten. De gezelligheid eromheen is dan nog mooi meegenomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was für eine herrliche Karte, ich bin begeistert.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieffie weer Plony.
    En bedankt voor je deelname aan de challenge bij Magnolia Forever
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very gorgeous card! The colour tone makes me feel springtime. The decorations are just perfect. Thank you for joining us at Magnolia Forever challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So beautiful, Plony! I love the elaborate butterfly border! Thanks for joining in at CRAFT Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Plony. Such a lovely card.
    Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge - Spring/Easter this week!

    Have a nice and creative day, Jana - DT C.R.A.F.T. Ch.
    My blog: http://janinustvarjalnivrt.blogspot.si/ (Jane's Creative Garden)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwww Plony, je hebt het weer voor elkaar met deze kaart! Super mooi en geweldig dat je meedoet aan onze Time for Magnolia Easter greetings challenge! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart gemaakt Plony met een prachtig layout
    Leuk dat je meedoet met de challenge van All About Magnolia
    x Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.