dinsdag 1 maart 2016

Poinsettia Pixie

Goedemorgen allemaal.....

Bijna een week geleden dat ik hier was en niet omdat ik stil heb gezeten hahahaha.
Er staan heeeeel veel kaarten achter de schermen te trappelen maar die moeten nog even geduldig wachten. Veel designteams betekent veel kaarten en helaas komen er dan ook wel eens meerdere kaarten op dezelfde dag...Jammer is dat maar het is niet anders.
Daarom is het ook wel eens even leuk om een kaartje tussendoor te maken die ik hier even kan laten staan zonder dat hij vandaag weer wordt verdrongen door de volgende.

Helemaal verliefd op de digi's van Hannah Lynn, bij Crafts and Me gescoord, laat ik jullie deze label-kaart vast zien waarop ik 1 van de digi's heb gebruikt.

Poinsettia Pixie heet ze en het was een hele uitdaging om dit te kleuren....zo heeeeeel anders dan een Magnolia maar voor de eerste keer mag ik niet ontevreden zijn denk ik.....


Heerlijk om met je copics te gaan zitten en te proberen met je kleurtjes te zoeken naar de kleur die je in gedachten hebt.....
Dit is het label geworden....


Het ingekleurde afdrukje verdient wel een ereplaatsje op het label dus die heb ik er goed uit laten springen.
Natuurlijk moesten er wel wat dingetjes worden toegevoegd om het ook mijn eigen touch te geven maar dat is wel gelukt denk ik.


Als ik zo af en toe eens naar mijn eigen werk terug kijk dan denk ik...wat heb ik veel geleerd...
Bovenaan dit blog staan de kaarten waarmee ik in de prijzen ben gevallen en als je daar naar beneden scrollt dan geloof je niet dat de eerste kaarten óók van mij zijn hahaha.
Alleen al het kleuren is een wereld van verschil....gewoon door maar te blijven proberen en oefenen, kijken naar anderen...Hoe doen zij het en wat leer ik hiervan.....Zo ben ik inmiddels toch wel heel veel verder maar het blijft oefenen en vooral heel veel doen....


Ik ben in ieder geval weer blij met dit resultaat en hoop dat jullie het ook leuk vinden ....

Heel graag tot 3 maart...dan komt er weer een kaartje voor WLVC.
Een hele fijne dag allemaal en liefs van Plony.


Challenges:
http://crazychallenge.blogspot.nl/
http://craftingwhenwecanchallenges.blogspot.nl/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/

17 opmerkingen:

  1. Je hebt er zeker een blikvanger van gemaakt Plony! het is weer een bjoetie geworden. Heel knap dat inkleuren van je, moet ik ook maar weer eens doen,
    het is zo lekker rustgevend, maar ja dat is een kaartje maken ook, haha!
    Fijne dag! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Plony, een schitterende tag, en de digi zooooo moooooiii ingekleurd.
    PRACHTIG !!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, Gaby haalt me de woorden uit de mond Plony. Een mooie tag met een práchtig ingekleurd meisje erop. Leuk he dat we allemaal nog zoveel van elkaar op kunnen steken...genieten vind ik dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony.
    Wat een prachtige tag. En wat een mooie kleuren vooral die van de bloemen. Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND Plony, wat een beeldschoon ingekleurde digi op je mooie tag. Ik vind inkleuren het leukst van het hele kaarten maken en het is precies zoals je schrijft: veel kijken en nog veel meer oefenen!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Plony! Wat heb je deze dame schitterend ingekleurd! Heel mooi label!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een beauty van een kaartje Plony...en inderdaad je kleurwerk is al heel professioneel...het lijkt net gedrukt zooooo mooi....Super knap gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik vind hem heel mooi. Het afdrukje is echt de blikvanger zo op deze manier en dat is gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful colouring, its a lovely tag.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card.

    Thanks for joining us at Fab'n'Funky.

    Helen N x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fab card, thanks for joining us at FnF :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een super kaartje, en de kleuren prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning image and beautiful colouring. So beautiful. Thanks for joining in with our Christmas challenge at Fab 'n' Funky this week. Look forward to seeing you back with us again soon. Hugs, Wends x Fab 'n' Funky DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je mag zeker tevreden zijn Plony. Ik vind haar heel mooi geworden.
    En het is wat je zegt....blijven oefenen. Je wilt niet weten hoeveel ik al heb zitten oefenen :-P. En inderdaad als je dan je eerste kaarten ziet, zit er zoveel verschil tussen. Het is waar 'oefening baart kunst' :-P. Dus we blijven oefenen ;-). En het geeft zoveel voldoening (mij in ieder geval wel) :-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so striking!! Love all the Embellies! Thank you for playing with us at Crafting When We Can!
    Carolyn, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooi weer!! Gezellig dat je meedoet bij The Crazy Challenge. succes.
    groetjes Ine (dt)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.