vrijdag 1 april 2016

A new DT


En wederom kwam er iets op mijn pad.....ik zei ooit eens dat ik het rustiger aan ging doen maar soms kun je gewoon geen nee zeggen hahahaha...

Er werd mij gevraagd of ik wilde gaan werken met de geweldige digi's van Crafts & Me en omdat ik daar helemaal dol op ben heb ik ja gezegd. Vanaf nu ben ik dan ook Designteam Member bij http://craftsandmeinspiration.blogspot.nl/ waar vandaag een nieuwe challenge begint met als thema: Fairies & Magic.

Ik heb voor mijn DT-voorbeeld gekozen voor Tea Rose Fairy van Hannah Lynn en dit is het resultaat....



Ik heb een note-book bewerkt en daarbij mijn ingekleurde digi gebruikt...



Dit is wel even anders inkleuren dan een Magnolia stempeltje maar het geeft enorm veel voldoening als je dan je plaatje klaar hebt....



Ik hoop dat ik mensen over de streep heb getrokken om eens te gaan kijken bij Crafts & Me want je zult zien.......prachtige dingen te koop.....echt waar.

Dankjewel weer voor de belangstelling hier op mijn blog vandaag......Ik wens jullie allemaal heel veel hobbyplezier en graag tot ziens.
xxx Plony

Challenges:

http://dreamvalleychallenges.blogspot.de/
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.de/
http://suzypantssmarty.blogspot.de/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.de/
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.de/

15 opmerkingen:

  1. Hoe je al die ballen in de lucht weet te houden is en blijft mij een raadsel Plony maar wederom dikke proficiat en je eerste DT-bijdrage is super mooi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe job, een prachtige ingekleurde digi heb je gemaakt voor ze!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O O O hou je nog tijd over zeg, maar wel heeeeel leuk voor je ....... gefeliciteerd en het is weer een prachtige creatie geworden.

    liefssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart en digi Plony en gefeliciteerd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Plony en succes .
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations on your new DT Plony - they are so lucky to have you! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A stunning card and love the image which is coloured beautifully...
    Thank you so much for sharing your project with us at Classic Design Team Open Challenge..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is weer een plaatje! suc6 met je nieuwe DT.. top! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for sharing your fabulous creation in our very first challenge. It's great to see such talent. Please join us again next month. Each month we have a new sponsor. xx[aNNie DT for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card with a gorgeous image and colours, thanks for sharing at MTTC.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Plony WOW WOW WOW ~ This is fantastic work. I just love how you have coloured your Image and your design is just fabulous. Great work well done.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry. Annette DT Leader
    http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for sharing with Classic Design Team Open Challenge. Very nice Card.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow. So beautiful. Love love love this. Thank you for joining me at Pearly Sparkles it is lovely to see you returning :) Hugs, Traci xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooooooooooh wat is deze dame mooi zeg!
    Heel mooi gekleurd.
    Een echte eye-catcher.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee Plony, dit is echt waanzinnig mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.