vrijdag 1 april 2016

Embossing wet or dry

Goedemorgen, fijn je weer te zien hier op Plony"s Blog waar ik mijn Dt kaartje laat zien voor Winter Wonderland
Wij hebben deze keer als thema embossing wet or dry en de sponsor die deze challenge van een prijs voorziet is http://www.kennykstamps.com/ .

Ik heb er deze keer voor gekozen om géén sponsordigi te gebruiken maar om een vintagekaart te maken...uiteraard een kerst/winterkaart want dat willen we graag zien bij Winter Wonderland.


Misschien hadden jullie verwacht dat ik voor mijn favoriete frantage had gekozen maar nee......ik heb een embossingfolder gebruikt en eigenlijk vind ik dat wel weer eens heel leuk om te zien....


Ik heb ribbelkarton met gesso bewerkt...en daar mijn pionplaatje op geplakt....zo ben ik in rustige tinten gebleven.....


En hopla....wéér een kerstkaart klaar......wat ga ik goed deze keer.....als ik nu aan het einde van het jaar alsnog moet gaan stressen dan doe ik toch iets niet goed hoor hahahaha.

Doen jullie ook weer een poging om mee te doen bij Winter Wonderland???

Dan zeg ik nu....tot straks want er staat nog een blogpost te trappelen .......
xxx Plony

Challenges:

http://www.reasonableribbon.blogspot.de/
http://citycrafter.blogspot.de/
http://cuttlebugmania.blogspot.de/
http://onestitchatatimechallenge.blogspot.de/

17 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaart weer. Ik kijk altijd met veel plezier naar jouw creaties! Elke keer weer zo anders, altijd even mooi.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat prachtig Plony!
    fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card with a lovely vintage image, great for the challenge this week.

    Pat P xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart, prachtig met het ribbelkarton de gesso en het kant, een mooi plaatje erbij, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous card, love the vintage and the sepia colours.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony
    waar je iedere keer de inspiratie vandaan haalt om zoiets moois te maken nou daar word ik jaloers van want mijn inspiratie is ver weg:-(( maar kan reuze genieten van je prachtige kaart!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Plony.
    Mooie tinten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the gorgeous vintage style of this card Plony - so beautiful hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the subtle snowy effect your white ink/paint creates - beautiful vintage card. Thanks for joining in at City Crafter. Marina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet, thanks for playing along with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for playing along this week at OSAAT. I sure hope to see you back again very soon. Good Luck in the challenge!!!

    TTFN,

    CraftyGirl OSAAT DT
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so pretty!! Love the paint and love the image! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kerstkaart! Leuk dat je ook karton hebt bewerkt; ik had hetzelfde idee; al is mijn kaar totaal anders:) Een perfect uitwerkggn van ons thema. Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so pretty, Plony. The flowers are such a lovely touch to your card. Thanks so much for stopping by to share your talents wtih us in our Flowers and Ribbon Challenge. We hope that you will join us again soon.
    Blessings,
    Karen, DT Member
    Really Reasonable Ribbon

    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a gorgeous card! I love the monochromatic color scheme, and your great layering! Thanks so much for joining the fun at the Really Reasonable Ribbon Flower Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.