zondag 3 april 2016

Nieuwe challenge WLVC

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag weer een nieuwe challenge bij WLVC .... de 66ste alweer.

Gerda is onze sponsor...

en deze keer willen we graag vintage creaties zien waarbij je een rijtje gebruikt van een bingokaart...


Ik heb het rijtje Touw/lint-Vlinders-Tekst gebruikt ....


Ik was eigenlijk begonnen met het rijtje waar het jute in stond maar toen ik de kaart af had was ik mijn metalen accesoire vergeten en omdat hij ook in het andere rijtje pastte dacht ik dan laat ik het maar zo....hihihi....Touwtje zat er al op....tekst en vlinders aanwezig.....een prima rijtje...


Je hebt met een vintagekaart al snel 1 van de rijtjes te pakken....daar gebruik je vaak toch wel bloemen,vlinders, frantage...een tekstje.....
Kies een rijtje uit...horizontaal, verticaal of zelfs diagonaal......en doe lekker mee aan de challenge.


De challenge loopt tot 17 april 18.00 uur....tijd genoeg dus om iets leuks te maken.

Ik wens jullie een hele fijne dag en zie jullie hopelijk weer snel.
xxx Plony

4 opmerkingen:

  1. Hoi Plony ,
    Prachtige vintage kaart heel mooi plaatje .
    Leuk met de houten vlinders .Weer een prachtig geheel Plony .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk doen we weer lekker mee Plony! Het is een bingo challenge dus daar kunnen we ons op uitleven toch! Je voorbeeld kaart is weer geweldig geworden!!!
    Fijne zondag verder en nu ga ik hardlopend naar buiten, want het weer lokt!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very beautiful card, love the additions you used eo embellish it.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje ook de vorige zijn weer heel mooi je hebt het er maar druk mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.