donderdag 7 april 2016

Roeien met de riemen die je hebt.....

Goedemorgen lieve allemaal.....

Misschien hebben jullie het al begrepen maar ik zit.....in Duitsland....
Lekker aan het genieten met mannetje en hond van een heerlijke vakantie.
Wij hebben nooit zoveel wensen als we weg zijn....gewoon genieten van de natuur...lekker wandelen met Lizzy....beetje rondsnuffelen in de leuke kleine plaatsjes en natuurlijk probeer ik dan ook nog wat hobbyspulletjes te scoren hihihi....Genoeg hebben we immers nooit.

Gisteren kwamen Jolanda en haar man op visite....en die brachten Pippa het konijn mee om met Lizzy te spelen....daar had ze vol spanning op gewacht natuurlijk en het was heerlijk hè Liz....even een vriendje op visite....


Jolanda bracht nog wat mooie spulletjes mee voor de hobby.....dat is natuurlijk superlief....en met haar spulletjes en met de spulletjes die ik inmiddels had verzameld ben ik gisteravond toch nog even lekker aan de freubel gegaan en roeiend met de riemen die ik had heb ik toch een leuke hanger weten te pimpen......Ik was al de hele week aan het kleuren dus 1 van de ingekleurde plaatjes gebruikt en toen lukte het nog aardig om er iets van te brouwen....De belichting van de foto's is niet helemaal je-van-het ...een beetje donker maar beetje fantasie erbij en je ziet wel hoe het is geworden....


Ik had toch nog aardige riemen op mee te roeien hè hihihi.....er zit hier ook een Action dus dan heb je al snel iets verzameld....hahahahaha....


De kaarten die ik heb geplaatst en ook die nog gaan komen binnenkort heb ik al vóór de vakantie gemaakt...dat waren best pittige weken kan ik je zeggen.....maar nu is het toch wel lekker om zomaar relaxed aan de freubel te zijn en dan maar te zien wat ik kan maken zónder al mijn spulletjes van thuis.....


Ik ging met 1 tas van huis....waarin vooral copics...maar ik denk dat ik met zéker 2 tassen binnenkort weer terug kom hahahahaha.....Lizzy zal een beetje moeten opschuiven .....

Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag...hier schijnt het zonnetje weer lekker maar het is wel een beetje frisjes....in het bos is het heerlijk dus dat komt wel weer goed vandaag......
Lizzy geniet en wij óók....

xxx Plony

9 opmerkingen:

  1. Vakantie of niet, we kunnen het niet laten. Heerlijke hobby. Geniet van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan heel goed zien dat je een prachtige hanger gemaakt hebt Plony...weer zoooo een leuke Tilda erop die je prchtig ingekleurd heb....
    nog een fijne voortzetting van je vakantie...en lekker genieten van alles...
    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hanger en waar zouden we zijn zonder de Action...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou geniet nog maar lekker daar en je creatie is super mooi, ben blij om te horen dat ik niet de enige ben als ik weg ga van alles mee neem om toch wat te knutselen, hihi.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk geniet van je vakantie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geniet van je vakantie!
    heel mooie hanger met deze lieve Tilda!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Plony, je hebt uitstekend geroeid hoor, prachtige hanger. Geniet maar lekker met man en hond van je vakantie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful hanging lovely details.
    Enjoy your holiday
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.