dinsdag 3 mei 2016

Crafts and me...Faces

Hallo allemaal......

Hier ben ik weer.....en deze keer weer met een DT-card....gemaakt voor de challenge van Crafts&Me.
Wij hebben als opdracht....Faces....gezichten dus.

Ik heb een kaart gemaakt met een digitale afbeelding van Jeremiah Ketner en deze digi heet Ribbons and Bows....Je kunt hem >>>Hier vinden.


Ik vond het weer een hele uitdaging om deze digi in te kleuren....en ook eens een haarkleur gebruikt die ik nog niet eerder had geprobeerd....al met al best tevreden over het resultaat.


Ik heb op het ogenblik heel veel plezier in het inkleuren van verschillende afdrukjes en het is leuk om te zoeken naar kleuren die je niet zo snel pakt. Soms met pinterest erbij om te zien welke copics er worden gebruikt om een bepaald resultaat te krijgen....en dan maar proberen en oefenen...
Vintage is en blijft mijn ding maar ik denk dat het inkleuren wel op gelijke voet staat inmiddels...


Ik hoop dat ik weer wat mensen enthousiast heb weten te maken om mee te doen met een hele leuke uitdaging......Ik ben benieuwd.

Jullie zullen mij bij de challenges van Crafts&Me niet meer terug zien maar ik blijf wel bij Crafts &Me....maar nu in het creative team ipv het challenge-team. Ik ben er dus wat vaker en hoop jullie te kunnen inspireren met de prachtige digi's van verschillende tekenaars.

Tot de volgende keer maar weer......heel veel liefs van mij. xxx

Challenges:
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://crazy4challenges.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

  1. heel mooi Plony en wat heb je mooi kant gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ingekleurd Plony. Erg knap gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Plony, en nog bedankt voor de uitleg ik heb heel veel bewondering voor jou en begrip.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en het inkleuren vind ik prachtig gedaan, zo te horen heb je het best druk met alles, maar heerlijk om met je hobby bezig te kunnen zijn. Geniet iedere keer van wat je laat zien, fijne dag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lots of gorgeous things to look at here. Beautifully put together and such lovely colours. Lovely touch with those gems. Thanks so much for sharing with us over at Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Plony! En een knap staaltje kleurkunst! De combinatie van het roze met paar en blauw, echt mooi gedaan! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. very beautiful card. Lovely rich colours. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card and gorgeous colouring! Thanks for playing along with us at Love to Scrap! Challenge Blog. Good luck and hope to see you again soon. Hugs! Julie DT Member LTSCB

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.