vrijdag 3 juni 2016

WLVC....vintage met vlinders....

Goedemorgen allemaal, fijn jullie weer te zien.
3 juni vandaag dus dat betekent dat we een nieuwe challenge gaan starten bij WLVC.

Onze sponsor AnMa-creatief heeft weer een hele mooie prijs beschikbaar gesteld.....dus wat houdt jullie tegen om mee te doen zou ik zeggen.


We willen heel graag vintage kaarten/creaties zien met vlinders.
Persoonlijk heb ik daar niet zo'n moeite mee....ik geloof dat ik bijna altijd wel een vlinder op mijn kaart plak....behalve dan bij de kerst/winterkaarten.

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden voor de challenge....


Helemaal op z'n Plony's.....alle toeters en bellen zijn weer uit de kast getrokken......lekker vol...hahahaha


Het is zo heerlijk om tussen je spulletjes te zoeken naar wat je er bij wilt gaan doen....Ik heb me voorgenomen niet zo heel veel nieuwe spullen te kopen maar eerst eens te werken met wat er allemaal ligt in mijn hobbykamer. Ik kan je vertellen....er ligt nog genoeg hihihi.


Doen jullie mee aan onze challenge????
Je hebt tot 17 juni 18.00 uur de tijd om je creatie te linken bij WLVC.

Een hele fijne dag allemaal....xxx Plony

Challenges:
http://chocolatecoffeecards.blogspot.nl/ : lace/patterned paper/diecuts
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://2craftygirlschallenges.blogspot.nl/
http://southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://diecuttindivas.blogspot.nl/

11 opmerkingen:

  1. Tis weer een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful creations - such a lovely design and colours.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony. Er valt weer genoeg te zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een Plony kaart. Maar ik had met het versturen van mijn kaart echt niet gezien, dat ie aan de challenge kon meedoen. Ik had woensdag met al die regen wel al vlinders e.d. bij elkaar zitten zoeken. Kan ik nu weer even laten liggen.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely stunning Vintage design. Great design love it.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely gorgeous...Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Tracey DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!!! Thanks for joining us at DCD this week!
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, this is so beautiful. You have created a wonderful vintage look and I love all the details you have added. Thanks for joining us at Jade's Sparkling Butterflies. Cathy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Wat een super mooie vintage kaart !!
    Heb al veel gemist hihi maar dat is zo he als je op vakantie zijt .
    Ga toch na mijn vakantie proberen mee te doen met de Challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh I just love the vintage goodness that is all over this card - so pretty! Thanks for entering the Southern Girls challenge. Kelly, TEam Lou DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a great project, I love all the details! Thank you for joining the Southern Girls this time. Good luck, Julie X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.