zaterdag 1 oktober 2016

Hocus Pocus at Challenge up your life....

Hallo allemaal.......

Ik was pas winnaar bij Challenge up your life en daarom mag ik vandaag gastdesigner zijn bij de nieuwe challenge. Hartstikke leuk....tot ik de opdracht zag hahahaha.
Ik heb toch zo'n hekel aan Halloween......moest er al een paar maken als DT-opdrachten (die komen binnenkort langs) en nu óók nog 1 als gastdesigner opdracht. Hokus Pocus....alles wat zo'n beetje met Halloween te maken heeft.....dat is de opdracht. Zo jammer dat er niet even hocus pocus een kaart uit mijn hoge hoed kwam vallen......Ik heb mijn best gedaan hoor jongens maar ik heb er niets mee en het enthousiasme is niet van de kaart af te scheppen....sorry. De andere 2 kaarten die nog staan te wachten zijn met dezelfde frisse tegenzin gemaakt maar.....je bent designer of je bent het niet. Niet klagen maar gewoon doen......Hocus pocus....hier is ie dan......



Het plaatje is van Pinterest.....de spinnen zijn met de cricut uitgesneden.....de spinnenwebben zijn met een magnolia-mal uitgedraaid ...de poezen passen er ook wel bij.....denk ik.....en dan nog even boooooooooooooo.....het moet maar zo.....kan er niets meer van maken deze keer.....


Het is nu ook weer niet zo dat ik er geen werk van heb gemaakt maar als het je ding niet is werkt het toch heeeeel anders hahahaha.....


Sorry......ik hoop niet dat ik iedereen nu teleurstel.....ik ben ook maar een mens en ach....ik heb opdrachten die ik liever doe.

Voor wie het wél leuk vindt...doe vooral lekker mee aan de challenge en er zijn al heel veel Halloween challenges dus je kunt je kaart best kwijt hier en daar.
Veel knutselplezier, xxx Plony

6 opmerkingen:

  1. Woww Plony,

    Of je van halloween houdt of niet.
    Ik vind je kaart schitterend, ook heel mooi van kleur.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook helemaal mijn ding niet hoor Plony en ondanks je tegenzin vind ik dat je er toch wel een hele leuke kaart van hebt gemaakt. Niet zo'n overdreven Halloween geval zeg maar. Ik vraag me ook altijd af of dat soort kaarten nu ook echt verstuurd gaan worden. Ik zou dat niet doen in ieder geval.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another amazing card! The spiders are adorable! And for me...that's saying a lot since I hate spiders. The spider web is fantastic! So intricate! BL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your details and accents are amazing.. beautiful.. BL

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.