zondag 9 oktober 2016

Nieuwe challenge LHOSM

Hallo allemaal.....

Soms ben ik echt grappig hè......zeg ik dat ik er voorlopig even niet ben maar......
er stond gewoon nog een kaartje te wachten. Dus tadaaaaaaaa......een blogpost vandaag....vanuit het mooie Drenthe dan maar hihihihi....

Ik had dit kaartje al gemaakt voor de challenge van LHOSM maar toen was de opdracht nog anders dan wat het uiteindelijk is geworden. Ik ben ook niet zo heel erg tevreden over deze kaart maar ik had geen tijd meer om iets anders te maken en omdat de opdracht is geworden BLOEMEN moest deze maar gewoon mee want bloemen heb ik tenslotte gebruikt....zoals altijd hahahaha.

Nieuwe challene dus....
Thema : Flowers
Sponsor: Ribbon Girl

en dit is mijn herfstachtige uitvoering geworden.....


Ik vond Tilda met haar appeltje wel heel leuk passen bij het plaatje van het meisje met haar mandje......mét appeltjes.....


Ik heb wat herfstachtige kleurtjes gebruikt....een paddenstoel-randje en zo kreeg mijn kaart een herfst-tintje.


Niet helemaal een kaartje dus waar ik wild-enthousiast van word maar......misschien is de volgende weer beter....jullie gaan het wel zien...maar nu écht pas na mijn vakantie...hahahaha.

Ik hoop dat jullie mee gaan doen bij LHOSM en met de opdracht bloemen zit je al snel goed toch?

Heel veel plezier en tot ziens op jullie...of mijn blog.

Liefs van Plony

Challenges:
http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/

14 opmerkingen:

  1. So very beautiful Plony...your colouring and design amazing as always!!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful Plony! The design is gorgeous and I love the flowers!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel Plony,

    Jij kan wel niet helemaal tevreden zijn maar my oh my
    ik vind het hem erguhhhhhhh mooi!

    Mocht je de grens naar Fryslan over steken de koffie/thee
    staat voor jullie klaar.

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really lovely Autumnal creation, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How pretty this is! Thanks for sharing with us at Stamping Sensations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card.
    Thank you for sharing over at Allsorts.

    Welcome to join in my Candy & Challenge, theme is birthday with numbers;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Plony, this is very beautiful honey. I think that we all have the odd times when we envision something in our minds and when it turns out different, we may either be over the moon pleased or just a little disappointed. I think that it is obvious that everyone, else loves it! I CERTAINLY DO! Its perfect. Big Cuddles to you Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW! So very Beautiful! Thank you for joining us at Paradise of Magnolia!
    Good luck!
    hugs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave creatie weer Plony en fijne vakantie nog. Lekker genieten hoor.
    Liefs Bianca.
    http://biancasscrapcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a sweet card, and an adorable image. Thanks for joining Allsorts challenge. Good Luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Plony…

    Thanks for sharing your wall hanger with us at Crafty Friends Challenge Blog… your creation is absolutely stunning, beautiful colouring of a cute image and gorgeous embellishments and it fits perfectly with our Autumn Colours challenge theme… hope you can join us next time and good luck in the draw.

    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje super leuk! Fijn dat je meedoet bij paradise of magnolia.
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So sweet! Thanks for entering them into our Autumn Challenge at Stamping Sensations and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous, love the sweet Tilda image and all the detail on your card :) Thank you for joining us at Crafty Friends and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.