dinsdag 18 oktober 2016

Pink Christmas

Goedemorgen en welkom weer op mijn blog.
Vandaag starten we bij WLVC met een nieuwe challenge en zoals altijd hebben we weer een lieve sponsor die ons van een prijsje voorziet voor de winnaar....deze keer is de sponsor


en op het blog kun je de te winnen prijs zien.

De opdracht voor de challenge is:

Een vintage kerstkaart/creatie met als hoofdkleur roze.
Een lekkere roze vintage kerstkaart dus......helemaal op mijn lijf geschreven en nog mooi passend qua kleur bij de oktobermaand ook......alleen géén pink ribbon maar pink christmas bij ons.....
Misschien kun je wél een roze lintje kwijt op je kaart...dat is natuurlijk een optie..

Dit is mijn eigen bijdrage geworden ter inspiratie.....


Op de foto is het roze wel heeeeeel licht maar in het echie is ie echt helemaal roze hoor.....
De basis is al roze linnenpapier dus dan begin je al lekker in kleur...de sterrenranden zijn in hetzelfde roze papier..roze kant....roze strik...roze pareltjes.....en ook het plaatje is met roze..
Roze genoeg denken jullie hihihihi......???


Op het ene kerstboompje heb ik pareltjes geplakt en op de andere heb ik met glossy accent druppeltjes gemaakt.....dat zijn nét doorzichtige pareltjes geworden.....


Met heel veel plezier heb ik deze kaart gemaakt....uiteraard.....roze hè, dan lukt dat wel.
Vanavond komt er nog een andere kaart op mijn blog...dát is een heeeeeel ander verhaal maar dat bewaar ik nog even voor vanavond....tot dan.....

xxx Plony


Challenges:

http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://themerrychristmaschallenge.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/ : flowers/lace/pearls

11 opmerkingen:

  1. Ja roze dat is ook echt jou ding!
    hij is prachtig Plony!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zal een hele moeilijke uitdaging voor je zijn geweest whaha Geen alledaagse kerst kleur, maar natuurlijk ga ik ook weer aan de slag hiermee ook goed voor de kerst stapel, hihi En ik kan vast een roze kaart aan iemand kwijt met kerst! hihi
    Je kaart is weer een pareltje...met alle pareltjes! kei mooi!!!
    Fijne dag verder Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    Mooi roze is niet lelijk wordt er vaak
    gezegd. Wel jouw kaartje is verre van
    lelijk. Al ben ik zelf niet van de roze
    Ik vind je kaartje prachtige.

    Ben benieuwd waar je straks meekomt.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best eens leuk een roze kerstkaart. Ik ga eens kijken of ik daar een mooi plaatje bij kan vinden. Wel een uitdaging hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele mooie kerstkaart en in het roze! Zo mooi, ook de hoek waar je de parels hebt geplakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging, ga ik eens over nadenken. Jouw kaart is heel mooi. Leuk die boompjes met die pareltjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dit vintage kerstkaartje En heel mooi voor de inspiratie van weer een hele leuke challenge...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet focal image and perfect card for our 'Pink' theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony ,
    Leuke Challenge , prachtige kaart Plony de pareltjes op de kerstboompjes is zo mooi wat een leuk idee .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. There are so many things I love about it including that gorgeous bow. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.
    ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.