vrijdag 7 oktober 2016

reminder WLVC....vintage angel

Goedemorgen allemaal,

Ik kom jullie herinneren aan de lopende challenge bij WLVC en we willen daar heel graag vintage Angels zien.
Op mijn reminderkaart heb ik een afbeelding gebruikt van een prachtig meiske en als jullie goed kijken dan kun je de vleugeltjes zien.....die maken natuurlijk dat deze kaart voldoet aan de Angel-opdracht. Nu hoef je niet persé een plaatje met een engeltje te gebruiken hoor...je mag ook een bedeltje van een engeltje of misschien wel een kantje met engeltjes gebruiken....ik noem maar iets.
In ieder geval hoop ik met mijn kaartje jullie weer van wat inspiratie te voorzien....


Wat moet ik verder vertellen over deze kaart.....jullie weten het wel toch? Echt mijn kantjes-tik die heeft gezorgd voor een uitstraling waar ik dol op ben....vrij rustig van kleur allemaal maar dat maakt het ook wel chic denk ik. Een échte Plony-kaart dus weer.....zo maak ik ze toch het lefst.


Het plaatje heb ik geprint op stempellinnen...net als bij 1 van mijn laatste kaarten.....je kunt het effect hier ook goed zien.


En wat denken jullie....toch maar mee gaan doen bij WLVC??? Ik hoop het.

Straks kom ik met nog een kaart want de challenge bij Winter Wonderland is ook weer van start gegaan vandaag.

Tot laterrrrrrrrr.........xxx Plony

Challenges:

http://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://ooh-la-la-creationschallenges.blogspot.nl/
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://sparklesforumchallenges.blogspot.nl/

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Plony!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem net al op fb voorbij komen......wat een beauty weer Plony!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk doe ik mee is ook goed voor de kerstkaarten stapel, haha
    Wat heb je een prachtige reminder gemaakt Plony...prachtig met al dat kant!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Stunner. Nice work. Love it.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anther Stunner !
    Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenges blog and Good Luck !
    Maryvonne - DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful creation . Love the image and pretty lace ....
    Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ and good luck
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful make:) Thank you so much for joining us at Pearly Sparkles. Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous. Love all that lace too!!

    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Laine DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.