dinsdag 18 oktober 2016

Too cute to spook

En daar ben ik nog een keer vandaag....zoals ik al aankondigde...met heeeeeeeeeeeeeel iets anders.
Mijn laatste Halloweenkaart van dit jaar....tenminste dat mag ik hopen hahaha.
Jullie weten inmiddels wel dat dat écht niet mijn ding is en dan moest ik ook nog eens vóór mijn vakantie dit ding af hebben....Tijdsdruk dus + een onderwerp waar ik helemaal niets mee heb.....een kaart waar ik dus helemaal niet blij mee ben maar......ik heb hem gemaakt en morgen maar  snel weer een andere kaart op mijn blog hahahaha.

Deze kaart is trouwens voor de nieuwe challenge bij de Inky Chicks en het onderwerp is dus...Too cute to spook.....
Er is een mooie die Die-namics mal te winnen beschikbaar gesteld door http://bunnyzoescrafts.com/ .

Nou daar komt ie dan.....


Géén zelf ingekleurd plaatje deze keer en ook weinig opsmuck.....wel een beetje de kleuren die bij Halloween passen....paars...zwart en een heeeel klein beetje oranje.....


Rozenkant met pareltjes heb ik in heeeel veel kleuren hahaha...dus ook in het zwart....ik dacht ik zal het waarschijnlijk nooit gebruiken maar zo zie je maar weer....


Dit moet het dan maar zijn voor vandaag ....sorry dames.....ik ben ook maar gewoon een mens en ik heb nu eenmaal dingen waar ik niet veel mee kan....
Gelukkig hebben we het weer gehad voor dit jaar....volgend jaar zwoeg ik vást nog weer eens op een kaartje voor Halloween....hahahaha

xxx Plony

Challenges:

http://letscreatechallenges.blogspot.nl/
https://scrapfromyourheart.blogspot.nl/
http://thepapergirlschallenge.blogspot.nl/
http://leftofcenterchallenges.blogspot.nl/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/

18 opmerkingen:

  1. Spookachtig mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel speciaal Plony ... Is ook niet zo mijn ding hoor maar jij hebt er toch weer iets leuks van weten te maken ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a gorgeous spooky card, gorgeous colours. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a gorgeous spooky card, gorgeous colours. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very cute image and love the colours and design. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony, ik heb er ook niks mee hoor, en zo'n kaart raak je aan de straatstenen niet kwijt, haha. Toch vind ik jou kaartje wel erg leuk en lief geworden hoor. Top gedaan weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het superknap om zo'n kaart te maken terwijl het je ding niet is.
    Mooi gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plony, this is a fabulous Halloween card, the little witch looks so cute and you have added great details to the card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is really gorgeous Plony!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kaartje Plony ...ook ik heb er niets mee...maar vind je kaartje reuze knap gemaakt...heel mooi dat meissie en een prachtige kleurencombinatie

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje Plony ...ook ik heb er niets mee...maar vind je kaartje reuze knap gemaakt...heel mooi dat meissie en een prachtige kleurencombinatie

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable card! Thank you for joining us at Let’s Craft & Create challenge. We hope to see you again.
    ~DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een schattige kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card Plony :) Thanks for joining us at the challenge of Scrap From Your Heart. Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony ,
    Ben er nog maal .....dit is eens wat anders maar vind hem toch heel mooi !!
    Leuke kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for joining in our challenge at Scrap From
    Your Heart with your beautiful creation :-) Good Luck !!

    Hugs, Astrid DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely image, beautiful witch and a bat :) Thank you for joining us at Let's Craft and Create! Good luck!
    Catherine DT

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Very pretty and elegant card! Great for a happy Halloween. Thanks for sharing it with us at Papergirls, hope to see you there again soon.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.