zaterdag 1 oktober 2016

When witches go riding......Paradise of Stamps

En daar ben ik nog een keer vandaag.......
Jullie mogen raden wat de opdracht is bij de nieuwe challenge van Paradise of Stamps......
Ja hoor....Autumn /Halloween......daar ging ik dus nog een keer hihihi...

Ik ga er niet te lang over zeuren....ik heb bij mijn vorige post van vandaag al gezegd dat ik het helemaal nietsssss vind maar toch een kaartje....uiteraard.....


Ik dacht ik neem nu gewoon een heeeeeeele oude Magnolia Tilda......en ik kwam ook nog het tekstje tegen op pinterest.....dan komt er in ieder geval nog wel iets uit je handen.....
Kleuren die je nooit tegen komt bij mij.....lekker oranje rozenkant.....Handig als je gewoon alle keluren op voorraad hebt want je weet maar nooit......hahahahaha....


Ik dacht ik stans maar 3 poezen uit....plak ze op elkaar dan heb je toch wel ff een superrrrpoes toch??? De glimmende druppels heb ik gemaakt met een stempel en daarop glossy accents.....grappig effect geeft dat....


Dat was het dan vandaag .....er volgt binnenkort nog 1 Halloweenkaart en dan hebben jullie het hier overleefd wat Halloween betreft....Boooooooooooooo.....hihihihi....

Doen jullie mee aan de challenge? Ik hoop dat er mensen zijn die het leuker vinden dan ik want anders ziet het er niet al te best uit...hahahaha.

Fijne dag allemaal verder....xxx Plony

Challenges:
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/
http://open-mindedcraftingfun.blogspot.nl/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/
http://pinkgemchallengeblog.blogspot.nl/
http://craft-deebowz.blogspot.nl/

22 opmerkingen:

  1. Hihi...ik heb ze alle twee gezien Plony en ik zie dat het behoorlijk uit je comfortzone is, whaha Zelf vind ik het heeeeeeeeel leuk om ze te maken, maar ja....wat moet je er dan mee hè! Maar ieder jaar kan ik het niet laten omer één te maken, dus je zie er binnenkort wel één verschijnen! Het zijn evengoed mooie kaartjes geworden hoor Plony! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi Plony

    Ben ik weer en alweer halloween bij je. Dit kaartje is ook top maar eerlijk gezegd vind ik de vorige mooier. Maar goed dat smaken verschillen.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, Halloween..... Ja, 't is een thema dat je moet liggen!
    Maar ondanks dat het je niet aanspreekt (mij ook niet!) heb je er toch maar weer Prrrr-achtige kaarten voor gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tweede halloweenkaartje......misschien iets minder leuk als de vorige vind ik. Ik denk dat het komt omdat je er hier toch meer een echte halloween kaart van gemaakt hebt met die heks erop. Goed dat je het dan toch maar doet. Geef mij maar een gewone herfstkaart in van die mooie warme kleuren.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat is soms het nadeel van een DT. Een kaart maken ver buiten je comfortzone. Het is wel een leukerd geworden. En ik heb ook helemaal niets met Halloween.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ja dat valt dan niet mee om er iets leuks mee te maken maar het is je toch weer gelukt Plony. Zelf heb ik met het thema op zich niet veel maar de kleuren vind ik dan vaak weer wel leuk. Ach jezelf uitdagen blijft ook leuk...LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit halloweenkaartje Plony....weer zo leuk aangekleed met schitterend accentjes ...het is echt een beauty geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute image, beautiful colouring and a wonderful design.
    Thank you for joining us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the flowers and the ribbon! BL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Darling card. Love the witch and those cats and the spider web are super accents. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You did a wonderful job on this card!! BL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Plony, I like the image the webs and all the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The card is so cute! I love the bats! And that gorgeous orange rosette trim....wow! BL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is so pretty. The details and background is gorgeous. WOW! Very pretty border on the bottom too. BL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mmmm...nee Halloween is ook niets voor mij. Herfst wel, maar met mate..Je kaart vind ik daarom echt superknap!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tilda looks wonderful holding her broom, its a fantastic card. I really liked the card in your previous post as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The image colouring is awesome but am more impressed with the embellishing for this delightful card . Thanks for sharing with us here at Open-Minded Crafting Fun Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card the image is simply striking. Thanks for joining in on the fun over at Open-Minded Crafting Fun. We look forward to seeing you again.
    Hugs    
    Berni,DT
    open-mindedcraftingfun.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love this super adorable Halloween card. The ribbon roses on the bottom are so perfect. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.