donderdag 13 oktober 2016

Who's a happy girl???

Misschien weten jullie dat bij NOOR U.K. designers werden gezocht voor het Crafteezee Team.
Ik denk dat jullie het al kunnen raden......ik mag 1 van de uitgekozen dames zijn die het team voor 6 maanden gaan versterken en daar ben ik echt helemaal happy mee.
Dit is zo écht mijn ding....er blijven altijd teams waar je van droomt en daar is dit er 1 van. Een nieuwe stap gezet op mijn hobby-pad.....en ik kan mijn geluk niet op. Ongelofelijk als ik terug kijk op de afgelopen 5 jaar...waar ik vandaan ben gekomen en hoe ik mijn eigen weg heb gevolgd en volgens iedereen een duidelijke Plony-stijl heb gekregen.
Inmiddels zijn er dingen aan het veranderen en jullie zullen binnenkort gaan zien waar voor mij die veranderingen zitten.....dit is in ieder geval een hele welkome verandering en ik voel me heel dankbaar dat ik dit mag gaan doen.
Ik kan enorm opkijken tegen sommige bloggers maar ik denk dat ik nu wel een keer mag zeggen dat ik trots ben op wat ik tot nu toe heb bereikt......
The sky is the limit zullen we maar denken hahahahaha....en dan heb ik nog iets om naartoe te werken want aan de limiet zit ik nog lang niet.

Ik heb wat kaarten onder elkaar gezet om nog eens te laten zien wat ik zélf échte Plony-kaarten vind en ik denk dat jullie dat wel met mij eens zijn.....











Dan nu maar het nieuwe avontuur weer induiken.....ik heb er heel veel zin in.
Inmiddels is de vakantie weer afgelopen voor ons en gaan we weer proberen de dagelijkse dingetjes op te pakken. Tot gauw weer.....xxx Plony

23 opmerkingen:

  1. super!! heel veel plezier.. super mooie creaties. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige stijl waar ik altijd heel blij van wordt. Stuk voor stuk kunstwerkjes en ik wens je dan ook heel veel succes maar vooral heel veel plezier de komende 6 maanden. Welverdiend!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on your new Design Team post, well deserved your cards are always gorgeous. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on your new Design Team post, well deserved your cards are always gorgeous. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations on your new Design Team post, well deserved your cards are always gorgeous. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Plony!
    Geniet ervan de komende 6 maanden! Heel veel succes gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en zo te zien ontbreekt mooi kant nooit in de Plony style.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Plony dit is echt een super uitdaging voor jou ik wens je er heel veel plezier mee. Wat jou kaartjes betreft deze zijn op en top a la Plony ik wou dat ik het zo in de vingers had als jou. Ik kijk tegen jou als blogger op hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations on your new DT post. Beautiful cards. Hugs, Carol S. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk thuis komen Plony van een heerlijk nazomerse vakantie met mooi weer!
    Een Noor meisje hihi Het is je van harte gegund Plony en je prachtige kaarten straalt altijd het plezier vanaf! Ik kom heel graag op je blog om al het moois altijd te bewonderen!!! Geniet van je nieuwe DT schap en je prachtige hobby!
    En wees maar lekker trots en maak er een mooi avontuur van!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations Plony, so well deserved . Your cards are always gorgeous.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging Plony. Het is je op het lijf geschreven hoor!
    Gezellig dat je nu mijn buitenlandse collega bent ;-)

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je benoeming! Wat super leuk dat je hiervoor bent uitgekozen.
    Ja hoor echte Plony kaarten. Allemaal toppers!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging Plony....dat gaat je vast lukken en ik ben wel benieuwd naar je nieuwe stijl...maar je zal er altijd een Plony-draai aan geven volgens mij...Oeen prachtige collectie kaartjes zo op een rij....kunstwerkjes stuk voor stuk...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf Plony, gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging. Je kaarten zijn altijd herkenbaar en zeer mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Plony! Leuk weer een nieuwe uitdaging. Je kaarten zijn allemaal even mooi,je kunt echt wel zien dat ze van jou zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat superleuk voor je Plony!! Van harte gefeliciteerd!!
    Geniet van het DT schap!! Maar dat zal vast wel lukken ;-)
    Prachtige kaarten!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd weer een leuke uitdaging je kaartjes zijn altijd prachtig ik geniet er altijd zo van en doe het je zeker niet na groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte PROFICIAT met deze nieuwe uitdaging die je vast met verve zal volbrengen! ALtijd een plezier om je kaartjes te bekijken!
    groetjes en veel suc6
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Welcome to the Noor Design UK team your work is amazing & I cant wait see more of your work & get to know you more. Its a fabulous team to be on with lots of laughs & chats behind the scenes, so welcome to the mad house lol.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations. I am so pleased for you. I love your work. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations. I am so pleased for you. I love your work. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.