vrijdag 21 oktober 2016

Zomaar......

Hier ben ik nog laat met een kaartje....zomaar.....gewoon omdat ik weer even tussen de DT-opdrachten door iets voor mezelf wilde maken....
In de vakantie heb ik van alles zitten kleuren met mijn Derwentjes en dan is het makkelijk om een kaartje te maken....Je pakt een plaatje en je begint gewoon hahahaha.....en dan krijg je dit.....


Ik heb eens een extra vouwtje in mijn kaart gemaakt....ook wel weer eens leuk...gewoon een beetje uitproberen en ik vind het wel iets hebben zo.....


Er is een heel scrapvel van Maja design opgeplakt maar dan heb je ook iets ...Ook verschillende kantjes.....en natuurlijk de nodige andere frutsels....


Ik ben inmiddels goed op schema met mijn DT-werk en ben in afwachting van post uit Engeland om te kunnen starten met mijn kaarten voor NOOR design UK.....Ik heb er zin in dus ik hoop dat die postduif even doorvliegt hihihi......

In ieder geval was dit het voor vandaag.....slaap lekker allemaal en een heel fijn weekend.
xxx Plony

http://craftyribbonschallenge.blogspot.nl/
http://craftyourpassionchallenges.blogspot.nl/
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl/
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/

13 opmerkingen:

  1. Wow Plony wat een pracht van een kaart weer!!
    Je kleurwerk is weer super...kan daar echt van genieten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Plony,

    Het lijkt wel een gedrukt plaatje uit een winkel zo mooi ingekleurd.

    Prachtige kaart meegemaakt net als de vorige en je halloweenkaart.

    Toppie!!

    Goed weekend en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Plony,

    Het lijkt wel een gedrukt plaatje uit een winkel zo mooi ingekleurd.

    Prachtige kaart meegemaakt net als de vorige en je halloweenkaart.

    Toppie!!

    Goed weekend en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww....weer een smulkaartje!!!! Het lijkt wel een afbeelding zo prachtig weer ingekleurd! Heel mooi vouw werkje Plony en super verrassend wat er achter het deurtje zit, hihi! Je moet die postduif lokken met voer, whaha!!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, WOW, WOW what an amazing card. Your layout is stunning, that image is mesmerising took my breath away xxx
    Thanks for joining us over at Glitter'N'Sparkle for our Anything Goes Challenge. Hope to see you again and good luck.
    Jean DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous card and a very beautiful lady. I like the extra fold in your card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww Plony, wat heb je dit supermooi gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very beautiful indeed.
    Thanks for joining us at Craft your passion challenges.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful card.
    Hugs
    Kuni
    PS: my new challenge blog start on 10th november and i hope to see you.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So many beautiful little details
    Thanks for joining us at Crafty Ribbons
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just stunning and so beautiful and feminine with the lace and pearls -- thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous! Thanks so much for sharing with us in the Love To Scrap Challenge Blog’s “Anything Goes!” challenge!
    Hugs,
    Irena, LTSCB DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.