zondag 6 november 2016

5 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik in het diepe sprong en een blog ging beginnen.
Ik weet nog goed dat ik helemaal in paniek soms riep...wat doe ik ...wat is dit...hoe moet dit dan.....
Inmiddels heb ik wel het een en ander geleerd denk ik hahahaha....ik schiet niet meer zo heel snel in de stress gelukkig....maar er is dan ook wel heel veel gebeurd in die 5 jaren.

Het ging pas goed los toen ik in april 2012 in het team van de Dutch Magnolia Chickies mocht plaatsnemen. Wat was ik trots.....en wat vond ik het engggggggggg....hihihihi.
Daarna zijn er nog heeeeel veel nieuwe teams gekomen...en ook weer gegaan.
Ik kan heel slecht nee zeggen op verzoeken voor nieuwe teams maar soms kom ik er dan al snel achter dat het gewoon mijn ding niet blijkt te zijn.
Soms voelde ik me gewoon niet thuis in een team..of....was de organisatie heel slecht...Als er iets is waar ik niet tegen kan dan zijn het dingen die beloofd worden maar die nooit worden nagekomen...niet alleen wat mezelf betreft maar ook tegenover de deelnemers....
Ik heb inmiddels geleerd dat ik me lekker moet voelen in een team maar vooral.....dat ik mezelf moet kunnen blijven.....Jullie hebben me allemaal zien worstelen met een CAS-kaart....hahahaha....of een witte kaart......sommige dingen gaan niet vanzelf en dan herken ik mezelf ook niet meer in wat ik heb gemaakt. Inmiddels maak ik keuzes voor MIJ en niet meer om anderen een plezier te doen. Klinkt niet heel aardig misschien maar het is wel de beste manier om plezier te houden in wat je doet.
Het vreet energie wanneer je jezelf in alle mogelijke bochten moet wringen om het goed te doen.
Ik doe nu de dingen die ik zo graag doe....en waar het uiteindelijk mee is begonnen......Heerlijk bezig met alle mogelijke frutsels en dingen....gewoon omdat het zo fijn is om creabea te zijn.

Toch lijkt het me leuk om nog eens alle DT's en Gastdesignteams (Voor 3 maanden of langer) op een rijtje te zetten.....Ik zou bijna zeggen...weten jullie nog........

Dutch Magnolia Chickies
Hobbyhome/hobbyartikelen challengeblog
It's a magnolia challenge
Magnolia Christmas Challenge
You, me and magnolia
Christmas challenges with sketches
My Besties USA
Dutch Besties Girls
Sugar Creek Hollow
Let's Get Bizzee
Everybody Art Challenge
Kaartjes Inspiratie Blog
Marvelous Magnolia
Petal Lu
Hanna and friends
Crafts and Me
Crafty Sentiments Designs
Winter Wonderland

en nu nog in:
WLVC
Inky Chicks
Lovely Hänglar or sweet Magnolia
Paradise of Stamps
Noor Design UK Crafteezee Team

Een flinke staat van dienst hahahahaha......
Zo af en toe vinden er wel eens veranderingen plaats in wat ik doe en waar ik het doe....binnenkort zullen jullie daar meer over lezen.

Wat ik ook doe.....ik doe het toch met heel veel plezier en ik ben heel dankbaar voor alle lieve volgers die mij zijn gaan volgen in de loop der jaren.
Volgers komen en gaan maar er is een enorme trouwe groep die toch blijft hangen hier op mijn blog.
Ik wil jullie graag ontzettend bedanken dat jullie er zijn....en nog steeds geinteresseerd zijn in wat ik doe...en misschien ook wel een beetje in wie ik ben.

Ik hoop dat het bloggen nog even blijft aantrekken maar ik zie inmiddels de verschuiving naar FB plaatsvinden....Ik doe daar zelf ook aan mee hoor maar vind het toch ook nog wel heel fijn om eventjes op een blog rond te neuzen.
We gaan het wel zien.
Ik heb de eerste 5 jaar erop zitten...ben heel benieuwd hoeveel jaren er nog bij gaan komen.

Dankjewel allemaal.........en een dikke knuffel voor iedereen.
xxx Plony



23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal Plony!
    Groetjes
    Javqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.......hele mijlpaal....GEFELICITEERD....enne ik blijf je volgen tot vervelens toe hahahaha.

    Liefs Jolanda xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.......hele mijlpaal....GEFELICITEERD....enne ik blijf je volgen tot vervelens toe hahahaha.

    Liefs Jolanda xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je schitterende blogverjaardag!
    doe zo verder, kunnen wij lekker blijven genieten van je prachtige crea's!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Al 5 jaar en wat heb je veel gedaan de afgelopen jaren.
    ik hoop nog heel lang van je blogposten hier te mogen genieten dus ik hoop op nog heel veel jaartjes erbij. Dus ga aub lekker door hier op blogger met het posten van je mooie creaties.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Plony.Ik hoop dat je nog lang doorgaat wat ik geniet erg van al je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mijlpaal Plony! Ik herken wel een aantal dingen die je zegt, bijvoorbeeld dat je jezelf niet herkent in een creatie, hihi. Maar toch is het leuk eens uit je comfortzone te stappen. En ja dat FB, ik heb er niks mee eerlijk gezegd, ik hoop ook niet dat dat het bloggen gaat overnemen. Ik wens jou in ieder geval nog vele freubeljaartjes en creativiteit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Van harte gefeliciteerd met het vijf jarig bestaan van je blog.
    Je hebt er een heel mooi verhaal van gemaakt. En inderdaad we zien Plony veel opduiken bij blogs in het team. Grandioos, je maakt ook prachtige kaarten en creaties. Wat mij het nog meest bij staat is de hulp die ik twee en half jaar terug kreeg om een blog te straten van jou! Net wat jij schreef...eng, help hoe moet dat? En nu draai ik me nergens meer voor om. Vind het zo gaaf! Nog eens DANKJEWEL Plony maar ook dankjewel voor je leuke berichten steeds op jou blog en de leuke berichtjes op mijn blog.
    Ik zie alles voorbij komen hoor en lees alles maar reageren lukt mij niet altijd, anders heb ik geen tijd om te freubelen. Vast herkenbaar.
    Ik hoop dat het bloggen toch nog lang aanhoud want vind het eigenlijk leuker dan FB maar ik doe er ook aan mee hoor.
    Ik zou zeggen op naar de volgende vijf jaren en ik geniet volop van al je mooie creaties en posten en al je werk op alle challenge blogs.
    Met als toppertje het WLVC blog!
    Nog heel veel crea plezier ik blijf graag langs komen hoor :D
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte, Plony! Je hebt zeker in heel wat teams gezeten en zit dat nog en dat is niet voor niets! Jouw eigen voorkeursstijl spreekt heel veel dames aan en je creaties zijn altijd top afgewerkt. Dat je liever bij jezelf blijft om het leuk te blijven vinden is begrijpelijk, als een stijl je echt niet aanspreekt is het ook een worsteling.
    De verschuiving naar FB zie ik ook, ik zet er nu wat vaker iets op omdat ik er volgers bij kreeg die komen voor het kijken naar kaarten. Maar ik blijf bloggen leuker vinden en persoonlijker. Op allebei reageren is bijna niet te doen. dat je nog maar lang je blog hebt en mooie dingen kunt laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Door je verhaal ben ik eens gaan kijken hoelang mijn blog al loopt, 14 september heb ik het eerste kaartje gepost, 2010 alweer, leuk als je dan ook terug kijkt wat je er toen op hebt gezet, wat een verschil, maar nog steeds heel leuk om te doen. Gefeliciteerd met je jubileum en we blijven gewoon bloggen hoor, naast het FB wel. groetjes en fijne zondag Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Plony, wat een tijd hë vijf jaar bloggen en wat heb je in veel teams gezeten. Heel erg leuk hoor. En je moet zeker jezelf kunnen blijven in een team en geen dingen moeten maken omdat iemand anders dit van je vraagt wNt dan is een hobby gewoon niet leuk meer. Ik hoop dat je nog vele jaren van die mooie kaarten met ons blijft delen op het blog want ook ik blijf dit gewoon het leukst vinden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en ik geniet altijd met volle teugen van je mooie creaties dus hopenlijk komen ernog heel veel gezellige jaartjes bij!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Plony en ik hoop dat je nog lang mag door gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan wel zeggen: dat ik één van je trouwe volgers ben Plony en met volle teugen geniet van alles wat ik zie bij je! Vijf jaar bloggen en het nog steeds leuk vinden om te doen en daarnaast in zoveel DT te hebben deelgenomen! Soms denk ik hoe hou je dat allemaal vol! Je laat je graag uitdagen en een eigen challenge blog starten is daar één van! En weet zelf maar al te goed hoeveel werk daar inzit! Facebook merk ik bij mijn kinderen is aan het afnemen???? We zullen zien hoe dat zich blijft ontwikkelen! Wel heel jammer vind ik dat er Challenge blogs zijn die alleen op die manier werken! Maar dan wel weer blogger gebruiken voor uitslagen???beetje vreemd! Ik hoop je nog heel lang in Blogland te volgen met al je moois en zeg dus ...op naar de volgende 5 jaar, het vijf jarig bestaan duurt bij mij nog ruim 1 jaar! Thanks voor je leuke blog bericht!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je jubileum Plony, en op naar de 10!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met dit eerste lustrum Plony!
    Ik volg je sinds 3 jaar en weet wel dat ik toen als beginnend blogger enorm tegen je op keek. Je vintage style vond ik geweldig en heb dan ook veel van je geleerd! Ja, en toen kwam het mailtje van jou of ik het leuk zou vinden om in je WLVC team te komen...... Ik heb er van genoten Plony :-)
    Ik bewonder het enthousiasme waarmee jij steeds weer een feestje maak van je vintageblog maar ook de inzet die je laat zien voor de andere DT's.
    Ik wens je nog heel veel mooie jaren toe en zolang wij allemaal blijven bloggen zal facebook echt niet de overhand krijgen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Uw blog !!! Hopelijk mogen we nog vele jaren genieten van Uw mooi creaties op Uw blog.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met het 5 jarige blog van je Plony....Ik volg je al best lang...volgens mij net zo lang als je met het WLVC ben begonnen....en ik kom zeker met regelmaat heel graag een kijkje bij je nemen naar al die schitterende creatieve uitspattingen...ik bewonder ze iedere keer weer...Ik zou zeggen ga zo door ...succes met je designerwerk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Plony gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van je prachtige blog ... Wat een prestaties allemaal ... Ik herinner mij nog heel goed de eerste keer dat ik op je blog kwam en dacht waauuuw zeg dat is dit hier allemaal ... zo geweldig mooi dat ik er soms de tijd bij vergeet want het is hier telkens wel genieten van jouw prachtige verhaaltjes en dan de creaties hier bewonderen vind ik toch wel fijner dan op fb ...
    Ik wil toch nog heel graag verder genieten van dit leuke blog en ik zeg hop ... nog heeeeel veel leuke jaren in blogland ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations on your th year blogging. It is a pleasure to visit here and see your wonderful inspiration.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou hier ook eentje die het bloggen net iets leuker vind. Ik kijk ook op Facebook maar er komt zoveel langs... Leuk om je te volgen en af en toe te reageren en t e zien wat je allemaal maakt. Succes voor de komende 5 jaar? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig blog bestaan.
    Ook ik maak me schuldig aan de verschuiving van blogger naar facebook, maar ik snuffel hier nog wel rond hoor. Ik vind het wel heel leuk om je ook op facebook tegen te komen. De reacties gaan daar wel iets sneller. Is niet zo tijdrovend, dus je hebt dan weer iets meer tijd om met je hobby bezig te zijn!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.