vrijdag 11 november 2016

Featured Guestdesigner at Fussy and Fancy challengeblog.

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag 2 kaarten op mijn blog waarvan de eerste een kaartje is als featured guestdesigner bij http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/ .
Daar hebben ze een challenge lopen met als opdracht: ice/snow with lots of texture and sparkles.

Ik heb daarvoor de volgende kaart gemaakt.....


Ik heb een plaatje gebruikt van Syta van Gelderen...vrij groot maar perfect passend op een langwerpige kaart....en ook bij het thema van de challenge.
Ik ben lekker aan het kliederen geweest met gesso, snowtex, glitter en ik heb zelfs wat goudspray gebruikt....Het wondgaas en de spierwitte bloem links bovenaan heb ik zo een beetje "oud" gemaakt.


De schattige schaatsjes zijn van Tim Holz.....een beetje gesso erop en ze zijn nog leuker.....


Alles glanst en glimt....echt winters zo.....


Ik vond het heel leuk om deze kaart te maken en wil de dames van Fussy and Fancy bedanken dat ik daar vandaag zoveel aandacht krijg.

Dan hoop ik jullie weer te zien om een uur of 8 vanavond.....Fijne dag en tot dan.
xxx Plony


Challenges:

http://4craftychicks.blogspot.nl/
http://craftyribbonschallenge.blogspot.nl/
http://createsandmakes.blogspot.nl/
http://ooh-la-la-creationschallenges.blogspot.nl/
http://liveandlovecrafts.blogspot.nl/

12 opmerkingen:

  1. Nou dit is schitterend Plony, wat heb je dat allemaal weer super gecombineerd. Dit is zoooooo ontzettend mooi. Complimenten hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanavond ben ik werken en zal ongetwijfeld nog tegen middernacht even rondkijken op het blog om te ontspannen voor het slapen gaan, maar het zal ook ongetwijfeld een prachtige post worden! Dit gast kaartje is shining met alle glitters en snowy details en ja dat hoort bij kerst hè?! Je kaart is echt super mooi en ik zit hier ook weer met volle teugen te genieten! heerlijk zo'n koffie moment!
    Alvast een fijn weekend Plony!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi wat je ons weer voorschotelt Plony. Heerlijk zoals je dat sprankelende winterse sfeertje hebt gemaakt. Mooi plaatje, mooi kant en alles ziet er tiptop verzorgd uit. Yummie...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lang geleden dat ik bij jou op je blog langs ben geweest.Wat een prachtige kaart,heel erg leuk gedaan! Het is heerlijk knutselweer ....ook bij ons in Zuid-holland.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een prachtige kaart, mooie details.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Plony wat een prachtige kaart !!
    Kantjes onderaan zijn heel mooi echt een plony kaartje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely beautiful. I love all the frosty, lacy, details. Thanks for sharing at Ooh La La Creations
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, what a gorgeous card! Love it! Thanks for joining the challenge at Ooh La La!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely breathtaking! Thank you for sharing with us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is stunning! Thank you so much for sharing this with us at Crafty Ribbons, Jayne x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Ploony,
    Goorgeous winter scene card; love the cute jumping deers. Thanks foor joining LLC for our White Christmas challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plony ik had dit kaartje al op fb bewonderd maar ... ik wou het wel heel graag hier nog eens verder bekijken ... Wat is dit toch weer een plaatje om naar te kijken ... Prachtig zeg hoe je al de materialen zo leuk bewerkt eb. Het kantje ja dat weet je daar ben ik weg van ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.