dinsdag 8 november 2016

Inky Chicks......nieuwe challenge

Hallo allemaal.....

Hier ben ik weer en deze keer met mijn kaartje voor de nieuwe challenge bij de Inky Chicks.

Onze sponsor is ...

en de opdracht is Winter Wonderland.

Alles is nu bijna wel kerst of winter wat de klok slaat maar het is ook wel heel leuk om te maken.
Ik heb nog maar weer eens gekozen voor het kerstbal-model....Ik blijf dat leuk vinden...en ik hoop van jullie ook.


Vol gestopt met van alles....en ik moest echt dat rendiertje erbij hebben hahahaha....Ik zag deze bij de Action en had werkelijk geen idee wat ik er mee ging doen maar.....gewoon in je boodschappenkarretje laten vallen natuurlijk whahahahaha. Hoe bedoel je hebben hebben hebben....hihihihi.


De spierwitte bloemen zijn soms te wit om mee te werken...dan bewerk ik ze wel eens een beetje maar bij dit winterse tafereeltje vond ik ze toch wel heel goed passen....De aardbeitjes met een soort ijsachtig laagje zijn ook zo schattig ....


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van mijn uitvoering van Winter Wonderland en dan is natuurlijk de beurt nu aan jullie.....Laat ons maar zien wat voor winterse ideetjes jullie hebben....Heerlijk vooruitzicht.

Heel veel knutselplezier en graag weer tot snel.

Liefs van Plony

4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart. EN dat rendier, ja ik zag ze ook, maar vielen niet in mijn mandje. Ik dacht echt: hoe verwerk ik die op een kaart?? Maar als ik dan bij jou zie....
    Toch maar weer richting Action??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die rendiertjes ook in mijn boodschappen mandje gedaan en ze weer terug gelegd whaha Ik dacht Gerie je hebt meer dan genoeg! Maar het staat prachtig op je kaartje Plony! En ja....je kerstbal is weer één en al knutsel en frutsel, haha
    Schitterend allemaal weer natuurlijk!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe jij toch al die frutsels op zo'n ronde kaart krijgt is voor mij altijd weer een vraag. Heel erg mooi is hij weer geworden Plony. Echt super weer hoor. Van mij mogen er nog een hoop volgen hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi is deze kerstbal weer ik geniet altijd zo van je mooie creatie,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.