woensdag 9 november 2016

Misletoe Fairy

Hoi.....Hier ben ik weer met een berichtje....

Pas zag ik op het blog van Sharon een kaartje met een stempel van Whimsy Stamps.....Mistletoe Fairy en ik was helemaal verliefd....in 1 klap.....wat een schattig stempeltje......en wat een inspiratie gaf de kaart van Sharon mij.....
Ja....ik moet ook wel eens ergens mijn inspiratie vandaan halen hihihihi....

Natuurlijk moest ik ook aan de slag met dit schatje.....en ik ben er helemaal happy mee.....Die gaat nog eens terug komen hoor.....


Te schattig gewoon......Lekker bezig geweest weer met allemaal mooie spulletjes .....wat is er nu mooier....wat een geweldige hobby....Ik blijf het zeggen hoor......


Die kleine rendiertjes van Scrapiniec zijn ook zo liefffffff....en dan dat prachtige parelkant van Noor Design UK.....die mooie blaadjes die je een beetje kunt buigen zoals je ze wilt hebben......


En natuurlijk niet te vergeten die geweldige  poinsettia van Creative Expressions.....en die schattige parelbutton erop.....Ik word er echt gelukkig van hahahahaha.....

Dit was eventjes tussendoor.......

Vrijdag ben ik er weer met maar liefst 2 kaarten......Tot dan.
xxx Plony

Challenges;

http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/
https://scrapfromyourheart.blogspot.nl/
http://sasayakiglitter.blogspot.nl/
http://christmasatsweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Nou, als ik het zo lees gaat deze niet opgestuurd worden...of nou ja, misschien volgend jaar een keer. Kun je er eerst zelf nog van genieten. Want hij is ook heel mooi. Die bloemen, wow lijkt wel van porselein!
    Toonkaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm catching up on your lovely posts again, all the cards are gorgeous.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan. Er straalt een heel bijzonder sfeertje van uit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.