dinsdag 6 december 2016

Christmas in traditional colors.....

6 december....Sinterklaas weer naar huis.....en op naar de kerst dan maar.
Nog steeds kerstkaartjes aan het maken??? Dan is de nieuwe challenge bij de Inky Chicks een geweldige mogelijkheid om een kaartje te kunnen plaatsen want wij vragen een kerstkaart in traditionele kleuren. Nu ben ik zelf niet zo van de traditionele kleuren hahahaha......ik heb juist een kerstboom versierd met overwegend roze kerstballen.....Pink Christmas voor mij maar niet voor onze challenge dus......Traditionele kleuren....dat willen we zien.

De sponsor voor deze challenge is


en van de sponsor is dan ook de digi die ik heb gebruikt....mermaid in Christmas....
Deze uitvoering is er als zeemeermin, mét staart en als meisje zonder staart....voor de laatste uitvoering heb ik gekozen.

Niet helemaal mijn kleuren dus maar......natuurlijk gewoon een kaartje gemaakt.....


 Rood en groen......aanwezig.....en traditioneler dan dit kon ik het niet maken.....Verder wel gewoon de dingetjes die jullie van mij zijn gewend.....


Lekker met kant en een leuke ruche...kanten vlinder.....parelketting.....en geen kaartje zonder bloemen uiteraard.


Heb je nog een kerstkaartje nodig....misschien kun je het cobineren met onze challenge....
Je mag ook gewoon een plaatje gebruiken hoor....hoeft niet persé ingekleurd te zijn. Wij zijn geen stempelblog bij de Inky Chicks.

Heel veel plezier met deze challenge....en tot snel weer.

Lieve groetjes van Plony

Challenges:

http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://cagichallenge.blogspot.nl/
http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl/
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Plony :-D
    Ik hou dus wel van de traditionele kleuren :-D. Hoewel ik (zoals je hebt gezien en bedankt voor je reactie) net een heeeeelllll ijzzziigggg blauw/wit kaartje gemaakt heb ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an exquisite creation! So much texture and detail, just beautiful! Thank you for sharing with us at Dream Valley Challenge XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony ,
    Wat een leuk kaartje met dit afdrukje is weer een schatje van een kaartje Plony !
    Heel mooie kant leuke accentjes super moi weer .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar superleuk geworden het zijn niet jou kleuren dat weet iedereen dat is roze......maar de traditionele kleuren.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, loving your colouring and the image.
    thanks for joining us over at Glitter'N' Sparkle.
    Jean DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this with all the snow. Thanks for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is perfection! Thanks so much for sharing with us in the Crafty Friends "Merry Christmas" challenge!
    Hugs,
    Leslie, Crafty Friends DT
    Love To Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the design of your card! Awesome job! Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.