donderdag 15 december 2016

En nog 1......

Hallo....hier ben ik weer......

Het is nog kerst wat de klok slaat.....Heel het jaar toch al best goed bezig geweest met de kerstkaarten maar.....we zijn nog steeds in business.....

Deze keer heb ik een wandhanger gemaakt met het prachtige papier van Maja design.
Wat een feestje is het toch om te werken met dit designpapier en met de prachtige bijpassende plaatjes. Ik heb me lekker uitgeleefd met de kantjes.....a-la-Plony dus.....


Aan de rechterkant heb ik ruimte open gehouden om een tag in te kunnen schuiven....2 eigenlijk want ik heb er naast een Maja plaatje ook nog een Merry Christmas tag tussen gestoken.


Het tule achtige kant met de bloemen bovenaan is van Noor Design UK en ook het geplooide tule onderaan komt daar vandaan. Het kant wat ik op het geplooide tule heb geplakt is van LLC....prachtig glanzend is het...daar ben ik dol op.


De kantjes met de pareltjes zijn van de action  hahahaha.....er zit bijna voor een kapitaal kant op deze hanger hahahahahaha (grapje hoor)....dan moet er ook maar een goedkoopje van de action bij.....niets mis mee want het zijn echt schattige kantjes.

Dit was het voor vandaag.....ik hoop dat deze hanger al een deurmat gevonden heeft......en ik hoop dat de rest van de kaarten ook allemaal aankomen waar ik ze bedacht had.....Met de post van tegenwoordig weet je het maar nooit.....maar ik begrijp ook wel dat het in deze drukke tijd ook niet altijd meevalt om alles netjes af te leveren en heel af te leveren. Gezien de postzegels die ik geplakt heb in de afgelopen weken hoop ik toch écht wel dat het niet voor niets is geweest. Laten we positief blijven....

Fijne dag allemaal en weer tot de volgende...waarschijnlijk kerst...kaart.
xxx Plony.

Challenges:

http://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://cagichallenge.blogspot.nl/
http://craftingwhenwecanchallenges.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/

24 opmerkingen:

  1. Schitterende wandhanger met prachtig kant en prachtig design papier.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en dat komt zeker door dat mooie kant! Ik ben er gek op.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige hanger Plony!
    Leuk met al dat kant erop...vind het bij jou altijd zo mooi al dat kant.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Plony. Genieten. Mijn fototoestel werkt weer, dank zij Hans. Maar "linken" weet ik niet meer. hihihi grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart Plony, wat zeg ik, mooi? Neen, Schitterend!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige!! wandhanger, Plony :-D
    Supergaaf met al het kant!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die mooi!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw... dit is weer een echte Topper Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very beautiful hanging, lovely lace and details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een echte "a la Plony "zooooo mooi weer gemaakt met schitterende details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kersthanger Plony, de ontvanger mag zich gelukkig prijzen met zo'n mooie hanger!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful wall hanger. Love the design. Thank you for joining us at Come and Get It's Christmas Challenge. Good Luck. Happy Holidays. Hope to see you back here in 2017 for more great challenges. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Plony. Wat een prachtige materialen heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Ik kijk mijn ogen weer uit hier,
    wat is dit schitterend gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful Tag! Thanks for joining us at the Come and Get it challenge! ~DT Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is toch zeker weer heel erg mooi gedaan Plony. Wat een plaatje zo met al dat kant. Schitterend gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Plony, this is such a gorgeous wall hanging and so beautifully embellished, however, for this challenge you need to submit a card so I am not sure that it will count. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, such a gorgeous wall hanging! Love the vintage image and your delicate details are beautiful. Thanks for joining the Craft-Dee BowZ December Challenge, "Anything goes and include a handmade bow".

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een gave hanger Plony, mooi hoor al die kantjes erop dat is echt helemaal jou specialiteit. Je zult de gelukkige maar zijn die hem op de deurmat vindt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En de gelukkige ben ik!!! Zooooooooo genieten...ben er dol op! Een mail
    heb je al gehad, maar ook hier een dikke Merci!!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful christmas tag !
    Thank you for joining the Come and Get It Challenge.
    Hope we see you soon. Merry Christmas.
    Jessica DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a beautiful "vintage" creation. I love the frothy lace :D Thank You for joining in at Crafting When We Can :D XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful! Thank you for sharing with us at CWWC Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.