zondag 11 december 2016

Winterse Kerst....

Goedemorgen allemaal.....

Je denkt klaar te zijn voor de kerstkaarten storm....maar natuurlijk heb je er nog weer tekort hahahaha....
Dus.....moet ik jullie nog weer even vervelen met een kerstkaart en.....dit is nog niet de laatste.....

Ik heb een kaartje gemaakt met een plaatje van Syta van Gelderen....er liggen er nog heel veel te wachten en het zou zonde zijn om ze niet te gebruiken....


Voor deze kaart heb ik gekozen voor een winters plaatje....wat zou ik graag nog eens een keer zo in de sneeuw willen zitten....Het is altijd een enorme bende als het heeft gesneeuwd maar als het 's avonds naar beneden valt dan is het zoooooo mooi...en zoooooo stil.......dan komt het kind in mij weer naar boven hihihi.....


Ik heb pas geleden een prijs gewonnen van Crafty Ribbons en buiten dat ik leuke lintjes heb uitgezocht heb ik ook wat andere frutsels gekozen...waaronder het bordje met let it snow en de 25 december "button".....Leuke extraatjes voor een kaart....


Ik hoop dat jullie het weer leuk gevonden hebben.....Een hele fijne zondag nog verder....en weer tot snel.
Lieve groetjes van Plony.

Challenges:

http://www.vintagejourney.com/
http://reasonableribbon.blogspot.nl/
http://trimmiescraftchallenge.blogspot.nl/

17 opmerkingen:


  1. Wat een pracht van een kaart ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende projecten en kaarten heb je weer gemaakt Plony ook deze is weer superrrrrrr.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! Wat een gave details allemaal weer te zien op je kaart.
    Ik deel het met je! Sneeuw is zo mooi ( voordat het drap wordt)!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG dit winterse kaartje Plony...hele leuke kantjes er weer op...maakt het romantisch mooi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje weer. En je kantjes zijn weer zo prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gemaakt Plony, ik vind je kant ook zo mooi!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart het plaatje brengt heimwee met zich mee zullen we nog eens een witte kerst krijgen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Plony, persoonlijk vind ik het plaatje wat donker (mag ik dat zeggen?) maar het totaal plaatje is heel mooi geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een hele mooie Plony al dat mooie kant en bij het zien van dit mooie plaatje....daar heb ik weer zin in, om heerlijk door de vers gevallen sneeuw te lopen! Ben gelukkig niet de enigste, die dan altijd weer kaartjes tekort te hebben! dus ga ook nog even door! Je creatie uit je vorige post vind ik waanzinnig mooi!!! complimenten hiervoor!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echt winters tafereeltje, donker plaatje misschien zelfs wat triest maar je hebt er wel weer een heel mooi totaal plaatje van gemaakt. Prachtig zoals jij dat kant altijd weer weet te verwerken. Ziet er mooi unit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook dit is weer een schitterende kaart Plony. Mooi dat kant wat je op deze kaart hebt verwerkt. Ik kan je zeggen jij verveeld ons nooit met je prachtige kaarten. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just gorgeous! I love the vintage feel of this beautiful card.
    Good to have you with us at CRAFT this week.
    Hugs Sheryl DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Its a beautiful card and yes, it is a lovely winter scene.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is weer prachtig, lekker winters.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The lace and pearls make such pretty decorations for the lovely winter scene. Thanks for joining us on A Vintage Journey.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.